• Miss Blue

Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...

Kan väl hoppas att programmet blir bättre...
    Jag måste ju se iaf (även om jag tyckte det var sådär 1:a programmet)....är väl nyfiken till naturen?!?!?!?

• Svar på tråden Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...
  • PatricSusanneS

Leeeer när jag ser inlägget om att ha tyg på anslagstavlan just för att smidigt kunna flytta om gällande bordsplaceringen...
    Tänker osökt på söndagsskolans filttavla (ja, filt-tavla, läskigt ord att skriva haha) med figurerna som man bara kunde trycka dit o sen flytta runt. Cool idé, bra förslag... kan ju bli ändringar in i det sista.

• bridesilly

oooh nästa vecka är det bröllop på riktigt i bröllopsbonanza
    Måste se

Men hörni var det någon som reagerade på att dom inte har övat brudvalsen, inte packat väskan och inte är klara med diverse DAGEN INNAN aaaaaaaaaaaaaah panik

• avil

bridesilly-vad då de hade inte packat väska-varför o med vad? vart ska de??

• avil

alltså undrar om de skulle resa bort direkt efter eller?
    jag såg bara de första avsnitten,NU slösar jag INTE min tid på det programmet alls......

• bridesilly

nej dom visade inför nästa program och då sa hon när dom skulle lägga sig och sova inför bröllopsdagen att hon inte hunnit packa men det gör hon på morgonen vet inte vart dom ska men ändåååå magsåååår

avil skrev 2008-03-06 10:13:21 följande:
    bridesilly-vad då de hade inte packat väska-varför o med vad? vart ska de??
  • avil

var det den där blonda tjejen?? eller den mörka?

• bridesilly

den blonda

avil skrev 2008-03-06 10:16:53 följande:
    var det den där blonda tjejen?? eller den mörka?
  • Miss Blue

Bridesilly - De är väl lite coola med förberedelserna , man hinner faktiskt en hel del på morgonen, jag tror knappast att man försover sig... (säger en som har småbarn som vaknar i ottan!!).
    Vi kommer inte heller öva vals, för jag vill inte dansa vals

Men visst kan det vara bra att ha det mesta klart så man bara kan njuta!
    Tycker oxå att det ska bli kul att se deras bröllop nästa gång!

• bridesilly

Jag ska ha min resväska packad flera dagar i förväg Jag ska minsann göra allt allt jag kan dagen innan så jag kan ta en stilla frukost och sen bara glida iväg till frisören och låta marskalkar och tärnor göra deras små uppgifter.

• avil

fast hur gick det för den mörka då? som skulle klä in hästar i vitt tyg! för hon ville ha vita hästar o det hade de ju inte haha........

Svar på tråden Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...