• Miss Blue

Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...

Kan väl hoppas att programmet blir bättre...
    Jag måste ju se iaf (även om jag tyckte det var sådär 1:a programmet)....är väl nyfiken till naturen?!?!?!?

• Svar på tråden Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...
  • DetOrdnarSig

Jag tyckte det var lite bättre än förra. Det var inte lika hattigt. Förra gången kändes det som att om man blinkade kunde man missa något. Plus att det faktiskt innehöll några handfasta tips på inbjudan. Lite mycket tid på Oldsberg dock.

• tofflisar

skulle gott kunna vara en timma! Mer tips om inbjudningskort, festprogram etc..

• hondafreak

Fanns liksom inget matnyttigt i det tycker jag ! Synd !! Skulle vara 1 tim, det var slut direkt.
    Tycker de fokuserar för mycket på hur brudarna uppför sig och på vad de säger. Synd att de får en sån framtoning i tv.

• Canta

Jag tyckte en sak va bra faktiskt*s* och det va tavlan med bordsplasering...och ja en timme kunde det vara
    lycka till alla brudar

• Miss Blue

Håller med, funderar faktiskt på att göra bordsplaceringstavlan så. Jättelätt och enkelt att justera vid behov!

Canta skrev 2008-01-17 08:32:06 följande:
    Jag tyckte en sak va bra faktiskt*s* och det va tavlan med bordsplasering...och ja en timme kunde det varalycka till alla brudar
  • anna 2008

Jag tycker faktiskt att hela programmet känns väldigt.... amatörmässigt. Innehållet är rätt oinstressant, filmningen är skakig och konstigt, ljus och sådant ser B ut och det känns över lag mer som ett, vad ska jag säga, skolprojekt av en nybörjare med billig utrustning än något som ska gå på tv.

Jag är väl som många andra säkert också är allmänt intresserad av allt som har med bröllop att göra, men faktum är att jag inte ens tycker att det är inspirerande. Dum som man är lär man väl sitta där nästa vecka också med något slags hopp om att det ska bli bättre. Så mycket sämre kan det väl inte bli i alla fall... tyvärr.

• 20080802

Om det var så dåligt var det ju tur att jag valde att gå och träna istället!!
    Men den där brodsplaceringstavlan ni nämner låter ju lite spännande. Vi kommer vara uppemot 100 pers och jag fasar redan för bordsplaceringsjobbet... Någon som kan beskriva?

• Miss Blue

Hon tog en vanlig anslagstavla och la på svart plyschtyg som hon häftade fast (på baksidan). Sen hade hon gjort borden i kartong och satte fast och nålade sen namnen på gästerna vid bordet. Som dekoration fäste hon fake murgröna på ena sidan.
    Enkelt!

Svar på tråden Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...