• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Flamora

Nu är inbjudningarna äntligen klara och ska postas imorgon (vilket betyder att de är framme på min födelsedag ) Några av dem finns i mitt galleri...

• 20080614

Flamora: Så himla snygga inbjudningar!

• Anja 19 juli 2008

Nienna

när jag klickar på länken så får jag upp ytterligare en sida HÄR... alltså samma sida som vi skriver på nu, vår tråd. Spelar ingen roll hur många ggr jag försöker. vill jättegärna se spargrisen... var finns den att se... kollade ditt galleri oxå!

• Anja 19 juli 2008

Aaaahh Nienna nu hittade jag den i din blogg Insåg att jag redan hade sett den. Den är störtcool. Vi borde ju oxå ha en sån Passar ju färgtemat

• Anja 19 juli 2008

Englali

vet du att på fotot på er weddingannouncersida, det med er ena katt så ser man att ni har exakt samma sofftyg som vi, fniss... sånt där ljusgrått lixom mjukt "rut"vävt... precis samma tyg! hihi

• Snitte- 5/7-2008

Sommarliv: GRATTIS!!!!! ÅH vad roligt!!!!!!

englali: knasigt att din mens strular... kanske ska göra ett test till iallafall då...
    eller är det stress tror du?

anettan:åh vad tragiskt med Bosse,, shit vad ledsen jag blir för er skull!

20080614: Jättefina ljus, verkligen! ser ju jätte proffsiga ut!

Nu ska jag kila och träna innan jobbet örjar sent idag

Kram på er!

• Englali

God morgon tjejer!

Anja: Haha, ja det kanske är en likadan soffa då. Fast våran är beige, men ser nog lite går ut på kortet. Mörkbeige kan man säga att den är.

Flamora: Jättefina inbjudningar! Härligt när de ska skickas iväg... och SÅ skönt att ha det gjort.

Snitte: Ja, jag får väl ta ett test till imorgon eller så om det inte händer ngt under dagen. Fast det känns inte som om det kommer göra det, jag brukar alltid ha så otroligt ont innan den kommer.
    Annars är det väl stress och all psykisk stress just nu framförallt. Men över en vecka?? Jaja, vi får se. Jag håller er uppdaterade

Dags för jobbet. Jag vill INTE!!!
    Ha en bra dag!

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Så skönt det är att vara hemma hos mina älsklingar igen, har saknat alla tre alldeles fasligt mycket! Och så skönt det var att sova i sin egen säng igen, mmm!
    Något jag däremot INTE har saknat är jobbet, och här sitter jag nu...

Englali: Vet hur det är med strulande mens, min var ju typ en vecka sen sist. Får se hur det blir den här gången...

Sommarliv: Så roligt, grattis! Är helt övertygad att bröllopet kan vänta när man får en sån överraskning

• Anettan73

Ser inte dina ljus du har gjort.

JAg såg att Hofsan här på Bt hade gjort sådana..

Jag ska med göra dom. Har inte fått tummen loss bara...

Idag har jag späckat schema. Ringa lönekontoret, ringa ang tårtan, ringa frissan, prata med en av tärnorna ang sminkningen mm.

Visst inte så mycket men ändå. Sen ska man lämna barn o hämta. Skulle försöka passa på att gå ut med mina stavar nu när det är så fint väder.

• Anja 19 juli 2008

Är det någon som vet var man får tag i de där sockerbitarna som är bruna och som är formade som hjärtan... funderar på att köpa hjärtformade (rundade lixom) hjärtan, som jag sett här på BT, istället för att sitta och fixa hjärtan på vanliga bruna sockerbitar. Är itne säker än men jag skulle så gärna vilja veta var man kan få tag i dem

Godmorgon förresten, fniss

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.