• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Brud 080524: Låter perfekt! Trävilla eller tegel? Stor trädgård?

Anja: Vågat! Skulle jag aaaldrig klara av

Sitter och kollar möjliga resvägar för oss upp till Skellefteå i sommar, vi ska ju på bröllop där den 14 juni. Det jäkligaste är att endera tar det låååång tid, eller så kostar det skjortan!
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 11:36:25 följande:

vet ni vad tjejer... jag tror att ajg har bestämt mig...jag ska sjunga i kyrkan för Daniel... Eva Cassidys "fields of gold" den passar min röst perfekt iochmed att jag alltid sjungit första sopran. Shit... nu blev jag helt nervös faktiskt!har testat på youtube nu flera ggr. Finns ju instrumentala karaokeverisoner och det låter faktiskt jättebra!
    Åh, vad fint! Jag önskar att jag kunde sjunga, men det kan jag absolut inte, så jag ska istället läsa en text till min blivande, Sonja Aldéns Du är allt. artists.letssingit.com/sonja-alden-lyrics-du-ar-allt-mnxb57f

Han ska inte få veta nåt i förväg, så om jag känner att jag absolut inte klarar av det så kan jag strunta i det. I så fall får jag försöka läsa den på festen sen.
  • Anja 19 juli 2008

Exakt, samma här... han ska ABSOLUT inte veta, jag är inte ens 100% ännu men som det känns nu så ja, jag vill faktiskt!

denna låt är så lätt för mig att sjunga oxå så även om jag är nervös så darrar nog inte rösten på så höga toner då de passar mig. värre vore om där var låga toner, då bryter min röst ihop *asg* när jag är nervös, men höga toner är ju klara och rena och inga problem

• Pumpkin

BAH!

Ska vi flyga t/r så kostar det ca 4000kr för oss två - flygbiljetter t/r och tåg t/r Arlanda.
    Ska vi åka tåg/buss t/r så kostar det ca 2500kr, men då tar det 10 timmar ENKEL väg!

Skrikandes Skrikandes

• Anettan73

Shit Anja du e inte klok...

Jag ville läsa något men bara när jag tänker på det mår jag illa. Jag har aldrig förr varit rädd för att tala inför folk. Men detta är något helt annorlunda...

Nu har jag fixat vårt monogram i Adobe.. Fan va jobbit det var. Trodde aldrig att det skulle gå.. Fick ringa till Tobbes arbetskamreter om hjälp

• Nienna

Jag har inga problem med att läsa/prata inför folk, speciellt inte eftersom det bara kommer vara närmsta familjen där under vår ceremoni, men jag är rädd att jag ska bli så rörd att jag blir gråtfärdig och det är ju inte så kul att stå och hulka ur sig orden.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

brud 0805424: Grattis till husköpet! vi har också köpt hus men det blir ingen flytt, köpte huset vi bor i

pumpkin: jag ska ha en klisterbh under klänningen, bara för att ha "nånting" korsetten jag har köpt får jag ha till secret box bilderna bara shit måste ringa och boka tid med fotografen...

Anja: shit vad modig du är, skulle också vilja det men vågar nog banne mig inte... jag kommer vara så blödig den dagen så njej... hoppas jag får spela in en låt på möhippan så kan vi spela upp den sen istället

• Pumpkin
    Snitte: Nej, verkligen inte! Och så ska man ha snygga kläder och bröllopspresent. Men, de ska ju göra samma sak tre veckor senare visserligen.
  • Snitte- 5/7-2008

Jo det är klart, det lär nog svida lite i deras plånböcker sen också...

Har ni fått iväg inbjudningarna ännu? och isåfall ad sa det andra brudparet när era var mycket snyggare?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.