• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Vet ni vad jag har gjort! Jag har beställt en menskopp!

Har kollat runt på nätet som en GALNING och hittat den som jag tycker verkar bäst för mig.

Fatta så underbart att inte behöva byta tamponger på bröllopsdagen! utan att kanske max behöva tömma koppen EN gång!

Man behöver inte byta den mer än var 12:e timme, man kan sova med den etc! Man behöver ALDRIG mer köpa bindor o tamponger, den är hygienisk, bra för miljön och den har en hållbarhet på 10 år.

Fy f..n så billig mens jag kommer ha i fortsättningen

Det blev en Lunette strl större (man skulle ha den större storleken om man fött barn och var över trettio *asg*) Ska bli spännande att se hur det funkar!

Lovar att rapportera

• sajberpillan

Måste bara få visa er underbara bröllopsplanerare: Vi var på 3D ultraljud i går och fick se vår lilla bebis. Det var så häftigt. Jag har lagt in en bild under starka bilder i galleriet. Tänkte att det kanske kan locka några att skaffa smått snart
    Det var en helt underbar upplevelse. Att ha ett ansikte och se vem det är som sparkar och har sig där inne. Det blir så mycket lättare att stå ut med foglossningar och annat nu!
    Det är det bästa som hänt oss i helgen!

Önskar jag kunde vara i fjälls och köra skoter me. Mamma och pappa är i Saxnäs och har strålande sol och -25. Sååå avis.

• Anja 19 juli 2008

Är det någon här inne som har menskopp som kan berätta hur de tycker att det är?

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-23 08:46:14 följande:

Vet ni vad jag har gjort! Jag har beställt en menskopp!Har kollat runt på nätet som en GALNING och hittat den som jag tycker verkar bäst för mig.Fatta så underbart att inte behöva byta tamponger på bröllopsdagen! utan att kanske max behöva tömma koppen EN gång!Man behöver inte byta den mer än var 12:e timme, man kan sova med den etc! Man behöver ALDRIG mer köpa bindor o tamponger, den är hygienisk, bra för miljön och den har en hållbarhet på 10 år.Fy f..n så billig mens jag kommer ha i fortsättningen Det blev en Lunette strl större (man skulle ha den större storleken om man fött barn och var över trettio *asg*) Ska bli spännande att se hur det funkar!Lovar att rapportera
    Ja gör det. JAg har läst mycket om den på Fl...

Är med sugen men vågar inte...
  • 20080614

Glad påsk på er!
    Tänkte inte stanna här inne, ville bara önska glad påsk. Själv är jag i Linköping och här skulle det definitivt inte gå att åka skoter Däremot går det väldigt bra att planera bröllop!

• Englali
    sajberpillan skrev 2008-03-23 08:46:55 följande:
    Måste bara få visa er underbara bröllopsplanerare: Vi var på 3D ultraljud i går och fick se vår lilla bebis. Det var så häftigt. Jag har lagt in en bild under starka bilder i galleriet. Tänkte att det kanske kan locka några att skaffa smått snart Det var en helt underbar upplevelse. Att ha ett ansikte och se vem det är som sparkar och har sig där inne. Det blir så mycket lättare att stå ut med foglossningar och annat nu! Det är det bästa som hänt oss i helgen!
    Helt underbar bild!!
    Här har du en som redan är tokigt sugen... och ngt sådant gör det ju inte lättare
    När är det BF? Hur långt har du kvar?
    I min bekantskapskrets "kryllar" det av smått nu så vi längtar sååå mkt.
    För två veckor sedan fick ett kompispar en liten kille, förra vekan fick ett annat ytterligare en liten grabb och en av mina närmaste vänner har BF nu på torsdag och det ska vara en liten kille det med. Förstår du om jag har svårt att stå emot!?!
  • sajberpillan

Engali: Det är BF den 5/5 så har ca 6 veckor kvar.
    Det är väl bara att sätta igång verkstaden då?!

• Englali
    sajberpillan skrev 2008-03-23 11:25:55 följande:
    Engali: Det är BF den 5/5 så har ca 6 veckor kvar. Det är väl bara att sätta igång verkstaden då?!
    Ok, då är det ju snart då!! Är det första??

Nja... vi gifter oss ju 080809... så tre månader innan har vi bestämt att vi ska börja. Jag har ju redan inhandlat min klänning och allt, så vi håller oss ett litet litet tag till. Men sen hoppas vi på bebisa snabbast möjligt!
  • sajberpillan

det är andra barnet. Har en vilding på 2 ½ år.
    men te månader innan, det blir ju i början av maj då?! bara en månad kvar...

• Englali
    sajberpillan skrev 2008-03-23 13:12:13 följande:
    det är andra barnet. Har en vilding på 2 ½ år. men te månader innan, det blir ju i början av maj då?! bara en månad kvar...
    Ja det har du rätt i, härligt!!

Jag har fått ryggskott!! För en timma sedan ungefär... det bara small till längst nere i ryggen när jag damsög under bordet i vardagsrummet och sedan när jag resta på mig så kom det en hel-etisk värk!! Sjukt ont gör det ju! Har aldrig haft det innan.
    Ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att mkt värktabletter och rörelse var bästa "medicinen". Inte lägga sig ner och vila för då blir det bara värre. Utan promenader och rörels... i den mån det inte gör ont.
    KUL! Vi som ska ha gäster o allt ikväll
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.