• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-03-22 13:58:50 följande:
    hej. ursäkta min frånvaro. tar på krafterna på bebis.har börjat få svar på inbjudningarna nu.någon mer som har en svärmor som lägger sig i vem ni borde bjuda.blir tokig!!
    Ehhhh Ja... Men hon har gett upp nu... SKÖNT.. Fattade att det inte var lönt att diskutera det mer

Englali- Usch tragiskt sånt. Man blir så ledsen. Jag hade med gått över till henne. Om inte något så bjudit henne på en fika eller något...
  • Hedebris

har försökt förklara för henne.

hon tycker inte vi kan bjuda vissa kusiner..men inte vissa.

men vissa kusiner har vi inte träffat på flera år och vissa kusiner umgås vi med regelbundet. det är en stor skillnad.

jag säger som så. om hon insisterar på att dessa kusiner blir bjudna får hon ta och betala vad de kostar att bjuda, kommer ligga på mellan 500 och 1000kr per person. Då kanske det inte är lika intressant längre... men hon måste förstå att det är mycket pengar för oss. En pappaledig och en student.

jag har inte bjudit alla mina kusiner heller....

• Anja 19 juli 2008

Men skit i henne... Var jättetydliga med att hon inte har med gästlistan att göra!

Jag har bjudit två av mina kusiner medan jag inte bjudit mina andra två kusiner... (har bara fyra). de två jag bjudit träffar jag inte ofta, men dock, ett par ggr om året, vi pratar på msn osv. De andra två har jag itne träffat på säkert 10 år. Varför skulle jag då bjuda dem? Den ena av dem bjöd inte mig och mina syskon på sitt bröllop utav samma anledning!

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-03-22 23:28:39 följande:
    har försökt förklara för henne. hon tycker inte vi kan bjuda vissa kusiner..men inte vissa.men vissa kusiner har vi inte träffat på flera år och vissa kusiner umgås vi med regelbundet. det är en stor skillnad.jag säger som så. om hon insisterar på att dessa kusiner blir bjudna får hon ta och betala vad de kostar att bjuda, kommer ligga på mellan 500 och 1000kr per person. Då kanske det inte är lika intressant längre... men hon måste förstå att det är mycket pengar för oss. En pappaledig och en student. jag har inte bjudit alla mina kusiner heller....
  • Anja 19 juli 2008

hmmm Annettan... har du problem att få fram det du vill säga

fniss fniss

Skriver du text utan att den syns? Sånt är ju skitretligt!

• Anettan73

Skumt kunde inte skriva.. Fick stänga ner intenet och öppna det igen...

Strunt i henne d gjorde vi... Vad säger din m2b

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-22 23:39:15 följande:

hmmm Annettan... har du problem att få fram det du vill säga fniss fnissSkriver du text utan att den syns? Sånt är ju skitretligt!
    Jävla skit intenet och allt där till ,-)
  • Pumpkin

Godmorgon tjejer! Här kommer en hälsning från en något sliten skoterförare
    I förrgår åkte jag och mammas sambo och hämtade skotrarna från sina respektive förvaringsplatser, tog nån timme innan vi var hemma. Alltid härligt med första skoterturen för säsongen (och i det här fallet första gången på två år)! Igår var vi iväg hela familjen ut på isen och käkade påskbuffé och grillade korv. Emilia åt som aldrig förr, grillad korv utomhus är tydligen en favorit Skotrarna är hon dock inte så förtjust i, konstiga barn, de låter tydligen för mycket.

Nu håller vi på att göra i ordning matsäck att ta med oss på dagens färd, större delen av familjen åker bil medans jag, min morbror och mammas sambo (skulle jag tippa på) kör de två skotrarna. Vem vill åka bil när det finns så mkt bättre transportmedel?

Hoppas alla har det bra, Nienna ser i alla fall ut att ha det minst lika bra som mig!

Kram på er tjejer!

• Anja 19 juli 2008

Härligt pumpkin...

Kan tänka mig att det känns ungefär som när man ridit ett par timmar när man inte gjort det på många år. (menar alltså på HÄSTAR)

Fortsätt nu att ha det underbart... Skoter verkar superhäftigt!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.