• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Sommarliv

hmm man borde komma ut på en promenad.. Men min himla skavsår...
    vet inte vilka skor jag ska ha.. Måste minst gå 6 km idag också..
    Så nu blir min mor sur på mig att jag inte går ut o går med lillen..
    Morr förstår hon inte att det gör ont.
    Nu är min släkt konstig..

• KKC

kom på, hoppas du inte tar illa upp för mitt inlägg anja för det är verkligen inte meningen när du kämpar som du gör!! känner bara igen mig så även om det är åt motsatt håll...

• Pumpkin
    KKC: OJ! Men du hade koll på när din ägglossning var då?

Förstår att det är minst lika jobbigt åt andra hållet, oavsett vad så är det jobbigt när kroppen inte ser ut som man vill Fundersam
  • Pumpkin
    Sommarliv: Men det har väl inte din mamma med att göra? Har man ont så har man ont!
  • 20080614

Snitte: Superfina kort!! Jag tyckte nog faktiskt att det blev bättre med datumet på framsidan än innan!

• Sommarliv

nja är ju hemma hos henne.. Sen är det ju soligt ute..
    tänkte att man skulle kunna ta det lite lugnt en dag.. Gick ju 11 km i måndags o 6 km igår.. fast jag hade ont..
    Men har ju vart med om värre saker..

• Pumpkin
    Sommarliv: Ja men hon ska väl inte tvinga ut dig för det? Du är ju vuxen? Visst, det är skönt med sol och det här nyttigt med frisk luft, men skavsåren kan ju bli värre. Gå och sätt dig nånstans i solen istället
  • KKC

enligt min gynekolog så kommer mensen 2 veckor efter ägglossning så jag räknade med att jag hade ägglosning efter 25 dagar istället för 14... fast vi körde på som kaniner mellan dag 14 - 30 till och men A var less på att ha sex då, första gången jag hör honom säga "nej jag orkar inte ikväll"

• Snitte- 5/7-2008

20080714 och pumpkin: Tack!

KKC: usch, det måste vara lika svårt att vilja gå upp i vikt... träffade en kvinna som var sjuuukt smal men hade i flera år försökt gå upp i vikt.... hon tyckte det var så hemskt för folk kommenterade henne hela tiden,,, "Gud vad smal du är" "äter du inget" "vad benig du är osv..."
    Så skulle man ju aldrig kommentera någon som man tyckte var överviktigt....

sommarliv: äh! du kan ju inte plåga ihjäl dig för att han ska ut på en promenad,,,, usch och blä för skavsår!

• Pumpkin
    KKC: Ja det stämmer ju förstås! Men då måste man ändå ha koll på hur lång cykeln är Äh, när vi väl ska producera barn så får vi väl köra på som galningar helt enkelt
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.