• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Just det, det har du ju berättat tidigare... Skönt att din gynekolog ska hjälpa dig! Sånt kan man ju nå långt med!

Är ibland helt otroligt svårt när man inte får HJÄLP.

Just nu sitter jag och kollar upp cambridge... jag som varit så jä..la negativ till den kuren tidigare. Men hittar INGEN sida där man kan beställa den utan att ha en jä..la konsulent.

F..n oxå... trodde jag hittat en, hade valt smaker och allt och så står det där att innan jag kan få mina varor måste jag kontakta konsulent ditten på telefonummer datten... blääää

jag avskyr ju sånt!

• Bellanote

anja ja de säljarna är inte så roliga.. men har hört att cabridge ska funka riktigt bra faktiskt..

hade en gammal bekant som började med dem och sen simma 3 gg i veckan och han gick ner ca 40 kg på ett halv år.. var inte samma kille från månad till månad när man såg han..

Nehe nu ska jag krypa till kojs.. är trött satan.

ha det.

• Anja 19 juli 2008

nu har jag beställt en veckas måltider m cambridge...

helt sjukt... 600 kr för EN JÄ..LA VECKA + att jag imorgon måste kontakta konsulenten, annars skickar de inte mina varor.

Nu är jag så jä..la trött på mig själv så jag gör typ VAD SOM HELST!

• Englali

God morgon!

Är det bara jag som är vaken??

Anja: Fy jag lider verkligen med dig!! Du ska inte behöva må och ha det såhär. Dina inlägg igår kväll var allt annat än positiva.
    Kan du inte få prata med någon? Kan du inte komma i kontakt med en dietist där du bor? Som kan stötta dig och kanske kan pusha på så att du tillfälligt får något för ämnesomsättningen? Jag menar går du ner endel så blir det ju en kick att fortsätta och då går det säkert utan "tillsatser", men du behöver ju hjälp och framförallt STÖD att börja. Jag tycker du ska ta kontakt med VC där du bor så de kan hjälpa dig, ingen ska behöva vara så illa till mods över sin vikt. Stor kram till dig!!
    (jag tycker inte du behöver ha dåligt samvete för att du känner dig avundsjuk... jag vet till 110% att jag hade reagerat precis lika dant, det är ju lite av människans natur... )

Nu ska jag bege mig iväg till mitt jobb, bläää... Har ingen lust! Men hoppas dagen går fort. Ikväll kommer A hem, han hämtar mig efter jobbet och sedan åker vi dirket iväg för att få en andra visning på huset. Gah!! Vet ni vad det kostade att göra badrummet så som vi ville? Haha, nätta 300´000, vi får nog tänka om liiite där. Förbannande betongrund som ställer till allt!

Ha en bra dag... kikar säkerligen in när jag kommer hem!

• 20080614

Godmorgon på er!

Jobbigt det där med vikten anja.. Själv har jag mest gått upp sen jag börjat försöka gå ner till bröllopet. Nu är det väl inte världens största problem för mig egentligen, men jag gillar inte riktigt att det blivit så..

Jag har verkligen förstått att du sliter Anja, men vad är det du gör och hur äter du? Kanske kan komma med något litet tips. (Är ju tyvärr mycket lättare att tipsa andra än sig själv även om man är väääl medveten om hur kroppen funkar..)

• Pumpkin

Godmorgon!

Anja: Förstår att det känns jäkligt tungt och att du känner dig mer eller mindre tvingad att ta till desperata åtgärder Jag är dock inne på Englalis spår, kan du inte få kontakt med någon dietist genom VC som kan hjälpa och stötta dig?
    För övrigt ska det finnas något som heter Cuur i hälsokostbutiker som tydligen ska hjälpa till med ämnesomsättningen, kanske kan vara något att prova? Har bara hört positivt om det faktiskt.

Englali: OJ! 300 000kr är inte lite pengar Var det relaxavdelningen i källaren eller? Trist när det ska rusa iväg sådär Fundersam

• 20080614

hur är det med dig idag pumpkin? Lite lättare på jobbet efter att ha jobbat undan igår?

• Filifjonkan2

hej hej... är hos mina föräldrar på mitt och C sportlov...skummade igenom vad som skrivits sen jag sist var in..... jag provade anna skippers matsmältningsraket.... tyckte att den fungerade jag gick ner i vikt...men det är ju en varning det smakar fn....har receptet hemma så jag kan lägga in det när jag kommer hem till helgen...... man ska ta en tesked före måltiderna

förresten fick ett mess av tjejen som skulle fixa min frisyr och hon backade ur hon hade semester då och ville inte boka upp sig eftersom hon inte visste så här långt före om det skulle hända någe annat så nu är jag på jakt efter en ny frisör tur att dettta hände nu och inte i maj juni.....

• Pumpkin
    20080614: Problemet är väl att trots att jag jobbade länge igårkväll så syns det inte på skrivbordet Måste jobba över imorgon också, sen får vi se om det blir något nästa vecka också... Just nu känns det dock lättare eftersom jag vet vad som väntar mig efter jobbet idag

Filifjonkan: Skönt att hon kom på det nu i alla fall!
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.