• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • 20080614

Anja. Låter ju toppen! Åh, vill också gå på body-pump.. vet bara inte när jag ska hinna. Måste nog kolla upp schmana på friskis lite igen..

• Pumpkin

Alltså nu börjar jag bli riktigt orolig - min menscykel har blivit helt knas! Förut har den varit som en klocka, inte direkt efter jag slutade med piller men när den väl stabiliserade sig så har den varit som en klocka! Men sen i november har den skjutits någon dag hit och dit, och nu förra gången var den en VECKA sen! Och nu är den återigen sen - en vecka och en dag, dvs det är 5 veckor och en dag sen förra mensens första dag. Det kanske inte är någon big deal, men nu oroar jag mig dels för mens på bröllopet, men också för att min cykel kommer fortsätta vara knas och att vi ska ha jättesvårt att bli gravida sen

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

äter du som du ska, du tränar inte FÖR mycket?

SEdan kan jag inte låta bli att säga ÄN EN gång... Jag tror att du är superstressad inuti pga jobbet.

Det ordnar sig ska du se... även om du har orgelbunden cykel så har du ju ägglossning... köp ägglossningsstickor när ni vill bli gravida så vet du ju! Då blir det inte svårare än annars

• Pumpkin
    Anja: Jag gillar löpbandet, dels för att jag märker att jag blir bättre, men också för att det bokstavligt talat känns som att man springer av sig fettet - som att det bara rinner av kroppen liksom. Det är en härlig känsla, även om man inte ser det efteråt (inte på en gång iaf)

Orbitrek är bra för konditionsträning och därmed fettförbränning. För baksida armar gillar jag att göra dips, och för biceps chins (dvs dra sig upp mot en stång). För mage finns ju situps, sneda situps, plankan och diverse benlyft - ligg på rygg, spänn magen och lyft benen upp och ner med magen (svårt att förklara).
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Anja: skickar stoooor kram till dig!
    Tråkigt att du känner som du gör över din vikt... det hade ju börjat röra på sig... hade du inte tappat några kilo?

Vem var det som skrev om hyresvärden som pressade pengar--- FY VAD DÅLIGT!!! och hota med kronofogden sådär...

Pumpkin: Jag tror inte det är någon fara med skivorna... folk borde fatta att de skivorna inte går i slim uttag... skicka ut dem vettja!
    Jag blev liiiite glad när jag förstod att ni inte hade skickat ut dem ännu, för det har itne vi heller!!! gaah jag hade lovat mig själv seeeenast februari, så satt jag i helgen och ALLT var klart, adresser och rubbet.,... så kommer min bror och jag ber honom göra sista kollen....

VET NI VAD VI HADE GLÖMT???? haha jag kan skratta nu men DÅ:... shit jag var nära bristningsgränsen.... jo vi hade glömt.......
    .........
    ...... DATUM!!!!! hahahaha det stod bara "välkomna till vårt bröllop... bla blka bkla forshaga kyrka koockan 15.00....

hahaha men NU är det klara.... jag fick embossa datumet på framsida,,, ska lägga upp bilder NU.... kila in och kolla om 5 min eller så...

• Pumpkin
    Anja: Jag äter som jag alltid gjort - frukost, lunch och middag + grönsaker och frukt, och jag gymmar ju trots allt bara 2ggr/vecka. Någon promenad till och från jobbet någon dag i veckan tycker jag bara ska vara hälsosamt.

Men stressen ja, den finns ju definitivt där. Och som att det inte vore nog med stress så kan jag ju inte låta bli att stressa upp mig när mensen inte kommer som den ska. Kortsiktigt tänkt så vill jag ju verkligen ha den regelbunden, så att jag vet i god tid innan om jag kommer att ha mens eller inte på bröllopsdagen och resan, så att jag i såfall kan få tabletter att skjuta på den med.

Hjälpte ju inte att gå in på FL att läsa heller, för där var det vissa som hävdade att om cykeln är längre än typ 30 dagar, ja då har man ingen ägglossning
  • Pumpkin
    Snitte: Fniss, så det kan gå! Vi hade också bestämt senast februari, men NU SKA de UT!
  • Sommarliv

Samma här.. som det ser ut nu så har jag mens på vårt bröllop.. blää är så sur..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-05 10:20:42 följande:

Alltså nu börjar jag bli riktigt orolig - min menscykel har blivit helt knas! Förut har den varit som en klocka, inte direkt efter jag slutade med piller men när den väl stabiliserade sig så har den varit som en klocka! Men sen i november har den skjutits någon dag hit och dit, och nu förra gången var den en VECKA sen! Och nu är den återigen sen - en vecka och en dag, dvs det är 5 veckor och en dag sen förra mensens första dag. Det kanske inte är någon big deal, men nu oroar jag mig dels för mens på bröllopet, men också för att min cykel kommer fortsätta vara knas och att vi ska ha jättesvårt att bli gravida sen
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

*asg* tro inte på sån skit...

min cykel var förr alltid 32 dagar, på sekunden lixom... Och alla mina barn har blivit till på första försöket! Altlså jag har bara haft oskyddad oavbruten sex vid min ägglossning TRE gånger i livet!

och de tre gångerna har resulterat i Emil, Alice och Ivan

• Anja 19 juli 2008

Jag kommer oxå ha mens på bröllopet!

(men ärligt talat, hellre det, än på bröllopsresan )

Hoppas bara att man inte blir helt svullen och får finnar! Gaaaahhhhhh....

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.