• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Ååååh blir såååå avis... jag har inte råååååd... SPECIELLT inte nu när jag kommer gå på gym och käka cambridge

Blääääääääääääää...

Men jag ska oxå banne mig gå på både pedikyr ett par gånger (shit alltså det är ju nödvändigt, mina hälar kommer ju troligtvis synas i de brudskor jag köper, vet inte vilka ännu) och minst två ansiktsbehandlingar innan bröllopet...

• Anja 19 juli 2008

Nu har vi varit ute LÄÄÄNGE och lekt...

Sedan lagade vi lunch, hemgjorda köttbullar med rivna morötter i, blev sååå gott, fullkornsmakaroner och stekta champinjoner.

Shit så hungrig man blir av frisk luft!

• Pumpkin

Härligt att vara ute i friska luften!

Själv sitter jag här med huvudvärk till och från. Helt plötsligt slår den till, gör skitont ett tag, sen släpper det lika fort. Sen fortsätter det om och om igen

• Anja 19 juli 2008

Hello

vet ni vad...

jag beställde den gräddvita tärnklänningen!

ska byta ut sidenbandet i ryggen mot ett ceriserosa band

Sedan den där blomman där fram, den kommer ju vara i gräddvitt oxå, den ska jag oxå byta ut!

Ska se om jag kan hitta en ceriserosa tyg-gerbera någostans!!

Snacka om att hon kommer matcha mig, hihi....

• Anja 19 juli 2008

Blä för huvudvärk... måste erkänna att jag fick det efter vi varit ute... solen (som är helt underbar) är sååå skarp, haha, så jag har kisat som sjutton i två timmar...

INTE bra för rynkorna mellan ögonen...

Botox nästa!!

• Pumpkin

Hon kommer att bli så fin så

Satt och kikade på ett par bekantas bilddagböcker nu och guuud vad jag saknar Skellefteå! (De bor där) Jösses amalia alltså: snö, sol och -10 grader igår  - så underbart!

• Anja 19 juli 2008

Vet niiii

försäkringskassan ringde mig precis... jag är ju timanställd bara, men hon hade kollat upp m mitt lönekontor och min chef och hon sa att hon fastställde min årsinkomst till 165.000 kr trots att jag bara jobbat sen maj och trots att jag har haft helt oregelbundna tider, för hon fick det till ett genomsnitt på nåt vis...

Så nu kommer jag kunna få ut pengar när mina barn är sjuka...

Whhiiii... ÄNTLIGEN...

• Sommarliv

Härligt...
    Dom borde jag också ringa.. Ska inte ta ut någon mammadag den här månaden.. Är så himla glad..
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-05 14:56:41 följande:

Vet niiiiförsäkringskassan ringde mig precis... jag är ju timanställd bara, men hon hade kollat upp m mitt lönekontor och min chef och hon sa att hon fastställde min årsinkomst till 165.000 kr trots att jag bara jobbat sen maj och trots att jag har haft helt oregelbundna tider, för hon fick det till ett genomsnitt på nåt vis...Så nu kommer jag kunna få ut pengar när mina barn är sjuka...Whhiiii... ÄNTLIGEN...
  • Anja 19 juli 2008

jag har ju anmält tidigare till dem, när jag varit hemma m barnen, fast jag inte var säker på att jag kunde få några pengar, så nu har jag 4,5 dag som jag ska få ut!

Kunde det bli bättre nu när vi är LUSPANKA...

Det blir ju iallafall typ kanske 2.000 kr!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.