• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • lillamaa

ja här finns inget. svinsvårt att hitta lokal och bra mat till bra pris, tårta osv. visst finns de ju i tex luleå men då ska den fraktas över 5 mil ... känns inte så säkert...

• mysifer

jag flyttade hit i augusti (kommer från södra skåne från början) så jag tycker det är jättesvårt att veta vad som finns och var man ska leta. kan fråga runt bland kompisarna men de tycker att jag är knäpp som planerar redan nu så då får man stå ut med deras kommentarer varje gång man undrar nåt.

• lillamaa

mysifer: ids inte heller fråga folk, just pga det! sen vil jag inte att de ska veta så mkt om hur det blir heller.

• mysifer

det är en evig tur att bt finns, här kan man fråga allt mellan himmel jord och nästan vara säker på att få svar

• lillamaa

mysifer: ja verklige. så mkt jag inte visste innan. eller snarare sådant jag inte tänkt på!

• mysifer

det kan iofs bli lite för mycket också..helt plötsligt får man reda på en massa man inte ens visste om och så känns det som att man måste ha med allt!
    det finns inga måsten egentligen, man kan göra precis som man själv vill men det är lätt att glömma emellanåt

• Sommarliv

Jag tror att ikväll ska fästmanen få skriva in alla han vill ha på bröllopet..
    Så jag kan planera bättre..

• mysifer

vi ska sätta oss i helgen och planera lite mer. känns kul att jag har fått med fästmannen så här tidigt.
    hittade precis en restaurang som kan bli aktuell för bröllopsfesten. måste dit och proväta snart

• Sommarliv

Det är jobbigt att planera när man har en liten på 7 månader här hemma..
    Maten hmm där lille problemet.. När ska man börja testa av kockar..

• mysifer

förstår om det är svårare att sätta sig ner någon längre stund då..kanske kan bestämma ett område i taget att planera så att ni delar upp det? t ex mat, kläder, lokal osv

maten tycker jag är svårast. vad ska man bjuda på, var ska man vara, ska man laga själv, betala för allt, göra lite själv och betala för resten..så jag hoppas att vi kan enas om det upplägget i helgen för där har jag inga bra förslag själv.

Svar på tråden fler 2010?