• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Lilla My

Det finns ju Agent Provocateur, fast det är ju inte precis billigt....

• eveluscious

Shippar dem till Sverige?? *blir tokglad*

Lilla My skrev 2008-01-16 09:41:25 följande:

Det finns ju Agent Provocateur, fast det är ju inte precis billigt....
  • The Bumblebee

Det här är en tråd för mig. Vi ska oxå definitivt ha ett budgetbröllop. Har i princip inte fixat något ännu - och det bröjar brinna i knutarna nu! Men jag tror att vi kommer att fixa allt i tid - det brukar ju alltid ordna sig

Jag har läst igenom tråden, och här finns ju multum av bra tips! Tack!

Jag har börjat inse att vi förmodligen inte kommer att kunna ha live-musik på festen. Hur gör ni andra?

• SusanneLee

Jag har en kompis som ställer upp som dj, och han har kontakter när det gäller ljud. Får hyra högtalare och allt för typ 1500 kr!

• malous

De finns i Sthlm iaf så då kanske de kan skicka därifrån?

eveluscious skrev 2008-01-16 09:48:47 följande:
    Shippar dem till Sverige?? *blir tokglad* Lilla My skrev 2008-01-16 09:41:25 följande:
  • Mica o Krille
    eveluscious skrev 2008-01-15 23:02:33 följande:
    orginella Har du gjort dem själv? Sambon tyckte dock dem såg lite "skräckfilmsaktiga" ut...han gluttar över axeln! Stämmer hårfärg, klänning osv överens med verkligheten?Mica o Krille skrev 2008-01-15 09:24:25 följande:
    Haha. Ja jag har gjort dem i socker. Är inte helt nöjd o ja kläderna stämmer överens.
    Och håret. Och ögonfärg...
  • 2008-08-09
    eveluscious skrev 2008-01-15 23:04:15 följande:
    Beställde du på nätet? Behöver bra tips...Sverige är uruselt närdet gäller underkläder!! Liksom bara H&M, tantbutiker och porrbutiker som har sexiga underkläder...ingetdera är något ställe jag vill shoppa på. Vi behöver Victorias Secret och Frederick's!
    Japp jag beställde från korsetten.se
    Beställde en babydoll, en höfthållare och ett strumpeband! Bh+trosa+stay-ups vill jag se när jag köper så det får bli i någon affär i Stockholm i mars.
  • 2008-08-09

The Bumblebee skrev 2008-01-16 13:45:32 följande:

Jag har börjat inse att vi förmodligen inte kommer att kunna ha live-musik på festen. Hur gör ni andra?
    Vi hade tänkt det först, då min svåger spelar i ett jättebra band. Men tillslut insåg vi att han förmodligen vill vara med på festen istället för att sitta bakom ett trumset hela kvällen Det är ju trots allt hans bror som gifter sig.
    Så vi skippar bandet och gör en låååååååång playlist på datorn istället, kopplar denna till en redig ljudanläggning!
  • 2008-08-09

Idag kom vår gästbok! Kanonfin!

• malous

Hur bra är band egentligen? Jag tror vi skippar det mest av underhållningsskäl snarare än pris. Min systers sambos lillebror har dock ett band så kanske att vi låter dem spela. Själv hatar jag covers och dylika dansbandsfasoner. Får väl sträcka mig till att lägga in ABBA på playlisten för att blidka den äldre generationen ;).

2008-08-09 skrev 2008-01-16 17:48:16 följande:

The Bumblebee skrev 2008-01-16 13:45:32 följande:
    Vi hade tänkt det först, då min svåger spelar i ett jättebra band. Men tillslut insåg vi att han förmodligen vill vara med på festen istället för att sitta bakom ett trumset hela kvällen Det är ju trots allt hans bror som gifter sig.Så vi skippar bandet och gör en låååååååång playlist på datorn istället, kopplar denna till en redig ljudanläggning!
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-