• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • The Bumblebee

Oj, det blir nästan mer uppenbart hur olika smak man har när man ser till brudgummens kläder

Jag tror att det kommer att bli vanlig kostym med väst för m2b, men vi har inte provat något ännu. Jag vill att det ska gå i ljusare färger - tycker att linnekostymer är jättefina.
    ...Vi skrattade så vi fick ont i magen när vi satt å kollade de olika alternativen till mannens kläder. Kan säga som så (no offense om ni andra tycker att det är vackert ) men nån smoking kommer det inte att bli iaf!

• Karis Annelie

Angående USBMINNEN, det finns ju massa olika storlekar. om man ska överdriva så kan man ju köpa ett 4gb minne så rymms det 819 mp3or ungefär. du kan alltså spela musik i några dygn då!

Räcker nog gott och väl med 1gb, 205 mp3or ungefär på det.... Inte för man hinner lyssna på alla, utan kanske för att det e skoj o ha lite fler o välja på?

• Skimra

Min klänning är inte bestämd ännu. Men sambon ska ha svart kostym, vit skjorta och röd slips. Väst har vi inte bestämt ännu om han ska ha.

Min tärna ska ha www.gojane.com/24016.html denna klänningen.

Och våra näbbar ska antagligen ha klänning och kläder från Ellos.

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=195383&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Denna klänningen i vit med rött band och samma med pojkens kostym. Vitt med någon röd detalj.

• The Bumblebee

Karis Annelie: Det var väl det jag trodde. Vad skönt att någon har koll här Då klarar vi oss på mitt USB-minne, skönt.

• The Bumblebee

Skimra:
    Önskar att jag hade en liten tjej som kunde ha den där klänningen.
    Vi har funderat på att klä våra små grabbar/brudnäbbar (en 2- och en 3-åring) i kläder från Théo Pauline-kollektionen oxå. Tycker att de är så himla söta. Åsså kan de använda dem vid andra tillfällen på sommaren sen.
    Skjorta å de där knälånga shortsen blir det nog. Färg beroende på vad pappa ska på sig

• Mica o Krille
    Skimra skrev 2008-01-18 08:28:41 följande:
    Min klänning är inte bestämd ännu. Men sambon ska ha svart kostym, vit skjorta och röd slips. Väst har vi inte bestämt ännu om han ska ha. Min tärna ska ha www.gojane.com/24016.html denna klänningen. Och våra näbbar ska antagligen ha klänning och kläder från Ellos. www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspxDenna klänningen i vit med rött band och samma med pojkens kostym. Vitt med någon röd detalj.
    `

Jag funderade också på den klänningen till min dotter. Sååå fin.
  • Skimra

Ja dom är jättefina dom kläderna. Plus för pojkkläderna är ju att dom kan användas sen oxå.

The Bumblebee skrev 2008-01-18 08:43:58 följande:

Skimra:Önskar att jag hade en liten tjej som kunde ha den där klänningen.Vi har funderat på att klä våra små grabbar/brudnäbbar (en 2- och en 3-åring) i kläder från Théo Pauline-kollektionen oxå. Tycker att de är så himla söta. Åsså kan de använda dem vid andra tillfällen på sommaren sen. Skjorta å de där knälånga shortsen blir det nog. Färg beroende på vad pappa ska på sig
  • Skimra

Javisst är den underbar!

Mica o Krille skrev 2008-01-18 09:28:35 följande:

`Jag funderade också på den klänningen till min dotter. Sååå fin.
  • grabbarna

fina kläder jag funderar också på ellos kläderna till mina småtjejer, känns uppklätt utan att vara utspökat. och kostymen på smågrabbar måste ju se för härligt ut

Skimra skrev 2008-01-18 08:28:41 följande:
    Min klänning är inte bestämd ännu. Men sambon ska ha svart kostym, vit skjorta och röd slips. Väst har vi inte bestämt ännu om han ska ha. Min tärna ska ha www.gojane.com/24016.html denna klänningen. Och våra näbbar ska antagligen ha klänning och kläder från Ellos. www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspxDenna klänningen i vit med rött band och samma med pojkens kostym. Vitt med någon röd detalj.
  • Mica o Krille
    malous skrev 2008-01-17 22:36:24 följande:
    Då behöver du nog flera USB-minnen, eller?The Bumblebee skrev 2008-01-17 19:08:45 följande:
    Troligen... Är inte så insatt i det där. Hahaha...

Idag ska vi till ÖB, weeeei. hoppas man finner nåt billigt o bra där. Så skönt att göra nåt!
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-