• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • malous

Spela in? Det gör jag åt fästmannen som jobbar kväll.

Ullrika skrev 2008-01-23 16:31:14 följande:
    Jag kommer köpa material från mina vanliga scrapbookingbutiker, vet inte om det är någon stor skillnad i vad det kostar men jag har ett större utbud där dock.Bröllopsbonanza blir det inget med jag ska på klätterträning, dumt med att den är på onsdagar då det är den kväll i veckan då det går flest bra tv program.
  • lillamaa

jag vill också se de men fjärrkontrollen till tvn är spårlöst försvunnen och går inte att få igån utan den! aaaaaa. hahahaa

• 2008-08-09

Hoppas programmet är bättre ikväll nudå....

• malous

Mmm, tycker att det var lite bättre förra gången än första iaf...

2008-08-09 skrev 2008-01-23 16:54:26 följande:

Hoppas programmet är bättre ikväll nudå....
  • 2008-08-09

Jag tycker de inriktar sig på helt fel saker.. alltså programidén är ju jättebra, men tex.
    Varför visa MER av Ingvar Oldsberg, än i klänningaffären?

Dom måste ju fatta ungefär vad alla brudpar är intresserade av..
    + det där med gamlingarna, förstår jag inte heller varför det är med.

• malous

Ja, det är ju verkligen helt sant. Allt borde vara mer som BT. Har de ens rådfrågat folk som är på äg att gifta sig nu om vad de vill se? Känns inte så. Menmen desperat som man är så tar man ju allt det lilla man får...

2008-08-09 skrev 2008-01-23 16:59:19 följande:

Jag tycker de inriktar sig på helt fel saker.. alltså programidén är ju jättebra, men tex.Varför visa MER av Ingvar Oldsberg, än i klänningaffären?Dom måste ju fatta ungefär vad alla brudpar är intresserade av..+ det där med gamlingarna, förstår jag inte heller varför det är med.
  • 2008-08-09

haha, ja hur mycket vi än gnäller, så sitter vi där ändå varje onsdag kl 21!

• Ullrika

hmmm vi har inte nån fungerande video så det sket sig i alla fall men det kanske går i repris.

• lillamaa

någons som skrev upp skrocket från Bröllopsbonanza?

• 2008-08-09

Nae.....tror inte på sånt där jag!
    Programmet var för övrigt inte ett dugg bättre den här gången heller...begriper inte varför de har så korta avsnitt..

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-