Inlägg från: Qozze |Visa alla inlägg
  • Qozze

Januari februaritråden 08 del 3

pannkaka & jennysnarfru: Tack så mycket! Tjejernas klänningar har min mamma sytt, de blev sååå himla bra. Barnen var väldigt snälla, och inte bara våra barn. Tror att de fattade att det var högtidligt och lite speciellt.

• Qozze

Strawberryhoney: Vad trist att ni inte fick nån möhippa eller svensexa. Kanske trodde alla att "nån annan" skulle ta tag i det och så föll det mellan stolarna?

Akvavit: Vilka roliga hippor du har fått! Westernridning skulle jag med vilja prova (fast jag kan ju egentligen inte rida). Min man är allergisk mot hästar så om jag ska göra nåt sånt får man inte vara nära honom efteråt.

pannkaka & jennysnartfru: Vad skoj att ni snart är framme vid era bröllop. Hoppas ni har koll på allting och inte stressar upp er. Dagen försvinner så fort. Njut!!!

c t: Tack! Vi väntar med spänning på att få hem de kort vi har beställt. Det blir säkert fler beställningar sedan men först ska vi titta på de som ingick i "paketet" och skicka ut tack-kort till alla gäster. Hur går det med er planering? Det börjar ju närma sig nu för er. Vi längtar tillbaka till fjällen och vintern så vi håller på att smälla av, saknar snön och den mysiga stämningen. Synd att man bara firar bröllop en gång

• Qozze

c t: Vad skönt! Jag velade om blommorna ända tills sista veckan, fixade ihop nåt kvällen innan vi åkte upp (tis). Inget perfekt men det dög för mig SB blev världens succe!! Han fick öppna dem när vi kommit till stugan där vi skulle fira bröllopsnatten. Han blev helt stum och bara drog efter andan... mer och mer för varje bild Han var gymt imponerad och VÄLDIGT nöjd med sin present. Fast han kunde inte fatta när jag hade tagit bilderna så det fick jag förklara Och nu vill han även se de bilder som jag inte valde. Får se om han ska få det

Idag kom fakturan för bröllopsfesten. Vi har faktiskt väntat på den. Det känns som om man vill betala den på en gång som tack för den superba maten och servicen så nu har jag gjort det
    Enda som är kvara att betala nu är fotografen men den fakturan ska vi få med bilderna. Ett plus med att så många gäster tackade nej är ju att vi till och med har pengar över nu, allt blev ju mycket billigare än beräknat.

• Qozze

c t: Japp, jag är väldigt nöjd att jag slog till och gjorde en SB, den har verkligen fått utdelning

~vinterbrud~: Vad skönt med bröllopsresa till Maldiverna. är jättesugen på att se era bilder med, har du lust att länka till mig med? Har själv en länk lite längre bak i tråden på bilder i fotografens galleri.

• Qozze

~vinterbrud~: Vad vackra ni var! Tack för titten!

• Qozze

Ville bara önska alla brudar i morgon ett stort lycka till. Ni kommer att få en helt underbar dag! Och vi vill veta allt sen!

• Qozze

Vad säger jag, i morgon? Idag menar jag ju - det är ju redan lördag nu!

• Qozze

Nu var det ett tag sen man var inne igen. Grattis alla som har gift er, superskoj att se alla bilder på er (ingen nämnd, ingen glömd - tror jag har lyckas kika på alla dock ).

c t: Din hippa verkade superskoj!! Antar att din blivande man vill ha prov på din dans sedan

pannkaka: Vad trist att läsa om ditt hår. Hoppas att det går att ordna till på något sätt.

Nu är det inte så många kvar i tråden som har bröllopet kvar. Lycka till ni som gifter er på lördag (och måndag c t)!!

Vi har fått veta att fotografen äntligen har skickat bilderna så vi hoppas att de dyker upp morgon - håller tummarna!

• Qozze

pannkaka: Jättegrattis, vilken underbar dag ni verkar har haft! Och vad roligt att se era bilder, ni var så himla fina. Och vilken fantastiskt snygg frisyr!

Idag har jag hämtat ut mitt nya körkort och det gamla är klippt, så nu är "identiteten" till slut helt utbytt!

• Qozze

Skottdagen: Stort lycka till i morgon, hoppas ni får en helt underbar dag! Du blir väl den sista i tråden som gifter sig. Vi ser fram emot bilder och berättelser efteråt!

• Qozze

Åh, vad det är roligt att titta in här och läsa om bröllop och se alla bilder! Man minns ju så väl hur det kändes själv...

Gotland: Vilka underbara bilder, stämningen och platsen verkar helt magiska, ni har verkligen hittat en perfekt plats för ert bröllop! Och så snygga ni var, klänningen var så vacker på dig! Och kappan var också jättefin, vad imponerad jag blir, du har gjort ett superbra jobb med den!

Thailand: Kikade in i ditt galleri med, vad otroligt romantiskt och vackert ni verkar ha haft det. Supersnygga är ni också!

ja2007: Vad fina ni var, söt liten kille och vilka fantasktiska naglar! Önskar att jag kunde ha såna - men mina bara delar på sig... de är inte fina alls.

Akvavit: Vilken härlig dag att läsa om, och vad fina ni var! Er fjällsemester låter lite som vår bröllopsresa, så otroligt att kunna slappa sådär veckan efter vigseln!

• Qozze

Thailand: Skulle gärna vilja åka dit också, men våra barn är lite för små ännu för en så lång resa. Hoppas kunna åka om ett par år eller så. Vad de hade fixat fint till middagen och i ert hotellrum, ni måste ha känt er väl omhändertagna!

• Qozze

Det är så kul att gå in och titta på era bilder. Alla är så himla fina!

c t: Wow vad vackra ni var, och vad mysigt med iskyrkan. Hoppas att ni hade riktigt härlig dag och vad skönt att det löste sig med toastmaster/bestman.

pannkaka: Superfina bilder från fotografen, ni var jättefina!

snöflinga: Jättefina bilder! Suprskoj att se!

Tänk att man har varit med om en sån fest själv för inte så länge sedan.

• Qozze

I våra tackkort skrev vi ungefär "varmt tack för uppvaktningen i samband med vårt bröllop" + en personlig hälsning till den kortet skickades till, beroende på om de hade givit present eller om de hade gjort något annat under vigseln eller så. Vi skrev alla kort för hand och det har varit otroligt uppskattat - speciellt att de var så personliga

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3