Januari februaritråden 08 del 3
Oj, nu var det länge sen man var inne igen. Tack för tipset om nya tråden, vinterbrud! Har saknat er sen sist!
Vissa av oss har ju bara fem veckor kvar nu, overkligt!
Idag hämtade vi våra ringar, de är jättefina och min glittrar så fint. Har bara provat den två gånger än... men det blir nog fler gissar jag
Har även bokar smink äntligen, ska träffa dem ett par dagar innan för utprovning så nu känns det mindre oroligt. Det enda som jag inte har klart med är egentligen blommorna. Jag har hela tiden varit så osäker på om jag ska ha blommor eller inte men den första bilden som du visade Strawberryhoney (röda kallor) var superfin, den känns faktiskt helt klockren. Tack för tipset!! Ska kolla om jag kan hitta nån florist däruppe som kan fixa en sån bukett.
Gotland och c_t: Min SB gick faktiskt riktigt bra. Det var väldigt ovant och man kände sig ju lite fånig från början. Men fotografen var väldigt duktig och förtroendeingivande, och så hittade hon på en massa bus först som fick en att slappna av. Har sett resultatet lite snabbt, men man kan ju knappast kika när m2b är hemma. Ska försöka välja ut de bilder jag vill ha innan trettonhelgen för att de ska hinna fixas till vi åker. Bilderna ser ut att ha blivit bra, i alla fall i den lilla skalan jag sett hittills. För er som funderar på att göra SB, gör det - det är skithäftigt och ett helt nyt sätt att se på sig själv
Sarah: Vad kul med en hippa (och speciellt att de fixat SB till dig)! Jag måste säga att jag är lyckligt ovetande. Jag inbillar mig att inget kommer att hända, men känner jag mina systrar rätt så kommer de att hitta på något bus. Frågan är bara när (knappast innan jul i alla fall).
pannkaka & c_t: Fy vad trist med bråkiga gäster. Förstår inte varför man måste ha en sån trist attityd, kan de inte vara glada för att de är bjudna istället, eller är det en självklarhet för vissa? Jag bjöd faktiskt in ett par jobbarkompisar i ett sent skede och de blev superglada för inbjudan, det hade de inte väntat sig. Men det blir nog svårt för dem att fixa det nu när det är så lite tid kvar. Hur som helst kommer vi att få en underbar vecka (drygt) under bröllopet eftersom de flesta gästerna kommer att stanna länge