Växjötjejer!
Hej!
Hade varit kul att ha en tråd där alla Växjötjejer hade kunnat samlas och utbyta idéer. =)
Åhh, jag är så glad. Äntligen ska vi gifta oss! Känns som jag inte gör annat än planerar bröllop just nu.
Hej!
Hade varit kul att ha en tråd där alla Växjötjejer hade kunnat samlas och utbyta idéer. =)
Åhh, jag är så glad. Äntligen ska vi gifta oss! Känns som jag inte gör annat än planerar bröllop just nu.
Hej alla! Tack så JÄTTEmycket för alla tips! De uppskattas! Vi ska upp till Växjö i helgen för att gå på bröllopsmässan så vi tänkte passa på att kolla lite lokaler som vi fått tips om samtidigt!
Är det något inträde på bröllopsmässan i växjö? Många som sak dit?
50kr tror jag....
Jag skulle vilja ditt men jag jobbar hela dagen så jag kan inte gå.
Men jag kommer gå när det är den 3 mars.
Är det någon som kommer att gå då?
Är det den 3 mars också? På samma ställe?
Teleborgs slott har sådana tillställningar, liksom Osaby herrgård. Bara ringa och kolla tider och priser. Osaby har också vandrarhem och rum, samt en underbar utsikt från salongen!
Var på bröllopsmässan idag, på Öjaby Herrgård. Fyyy vad besviken jag blev! Det var nästan inga utställare, bara en av varje, en konditor, en fotograf osv.. Hur ska man då kunna jämföra och prata med olika?! Sen fick man springa omkring mellan olika byggnader för att hitta utställarna, inga skyltar eller kartor fanns så det blev helt förvirrat.. Nej, om ni inte var där så missade ni inget i alla fall!
Jag var också där idag, en total besvikelse, kände sig nästan rånad när man gick därifrån. 100:- för två pers och det var ca 10 utställare där. För jäkligt!
Oj det var ju inte roligt att ni blev besvikna.
Måndagen den 3 Mars kl 19:00 är det i S:t Sigfrids folkhögskola och Kapell.
det är först bröllopsmusik i kapellet och sen utställare i matsalen.
tror det bara är nio utställare.
Jag pratade med en präst från Maria kyrkan och hon sa att det kommer komma lite präster och berätta hur ett bröllop går till och lite så.
Det är fri entré.