Växjötjejer!
Hej!
Hade varit kul att ha en tråd där alla Växjötjejer hade kunnat samlas och utbyta idéer. =)
Åhh, jag är så glad. Äntligen ska vi gifta oss! Känns som jag inte gör annat än planerar bröllop just nu.
Hej!
Hade varit kul att ha en tråd där alla Växjötjejer hade kunnat samlas och utbyta idéer. =)
Åhh, jag är så glad. Äntligen ska vi gifta oss! Känns som jag inte gör annat än planerar bröllop just nu.
Gifter mig i Tävelsås, och har festen på osaby. Känns som det ultimata upplägget för oss, då vi älskar natur och kommer ha många långväga gäster som behöver övernattning. Ni som gifter er i kalvsvik, vart har ni festen? Nån som vet vart man kan få tag i häst och vagn i växjö trakten?
Vi ska inte gifta oss i Kalsvik utan bara ha festen där. Vi är ju redan gifta (gifte oss i thailand i november) så nu ska vi bara ha festen.
Jag var inne på siggasalongen igår och hörde mig lite för ang naglar och hår. Naglarna var billiga, 650 kr och en bruduppsättning kostade 900 kr, fast pris. Tyckte det lät bra så nu är det bokat.
Någon här i tråden som ska gå på någon bröllopsmässa i vår?
Till exempel:
8-10 februari Göteborg, Konserthuset. www.brollopsmassan.se
17 februari Växjö, Öjaby Herrgård, kl 11-17
2 mars Kalmar Slott, kl 10-17
3 mars Växjö, S:t Sigfrids folkhögskola, Kronoberg
Fyll gärna på med fler om ni veta några som inte är så långt från Växjö.
Den som ar i vaxjo den 17e februari, maste man kopa biljetter till den eller hur funkar det? Var kan man kopa isafall och vad kostar det?Nagon som vet?
Är ni säkra på att datumet är rätt i Öjaby den 17:e?
Har nämligen hört den 16:e.
Frågar er innan man ringer & kollar
Puffar för föregående fråga
Jag är ganska säker på den 17:e. Såg ett anslag om det på herrgården när jag var där och åt förr förra veckan. Men det är ju inte fel om du dubbelkollar eftersom du hört något annat =)
Japp, kollade upp det idag och det är den 17:e
kl-11-17 50 kr inträde.
Ses vi där då, fast vi inte vet om det.... hihi...
Bra att du kollade upp det Man blir ju lite osäker om man minns rätt...du vet inget om vilka utställare som ska vara med? eller hur stor mässan är?
var nånstans ligger mässan? Någon bra beskrivning? Jag har mer eller mindre nyss flyttat hit