• EvelinaK

Bröllopsnatten,hur gör ni?

Vi ska gifta oss en lördag och ha dans och skoj...
    Jag hade tänkt att man inte åker på bröllopsnatt på lördag till söndag, för då är man ju ändå så trött, att man istället åker på söndagen och kanske åker på en liten weekend istället..
    Är jag tråkig?

• Svar på tråden Bröllopsnatten,hur gör ni?
  • Trisen

Vi åker hem och följande morgon måste vi iväg till flygplatsen (2h bilresa). Så vi behöver nog egentligen sömn. Men eftersom vi kör dit själva på morgonen så blir det nog inte mycket alkohol på festen så vem vet hur det går när man kommer hem i "bra skick" ;)

• Thailand 08

Vi får 2 bröllopsnätter ;) en efter den borgerliga vigseln om två veckor och en på hotellet i Thailand

• snippy 19juli

vi ska bo på Reiasen hotell. bokat bröllopspaket i en svit med bubbelpool och bastu=) kostar 3500kr. det ligger i gamla stan.. kram

• bruden08

Vi har bokat svit till bröllopsnatten för mig hör det till. Aldrig att jag skulle vilja sova hemma hela vårt hus är det gäster i, tror varenda rum är fullbelagt.

• lillan31
    o vi spenderar vår bröllopsnatt i vårat nyinköpta hus( det blir vår absolut första natt där....o jag skulle inte vilja tillbringa natten någon annanstans...dagen efter drar vi iof antagligen utomlands.
  • Thailand 08

lillan 31: vad mysigt.Vart bär det av på bröllopsresa?

• lillan31

ja, du, det vet vi inte ännu...egentligen vill vi ju åka till thailand, vilket man numer kan göra på sommaren oxå, fast det lockar mer på vintern, så vi funderar på att åka till Egypten på bröllopsresa, för åka bort efter bröllopet vill vi ju. Sen får vi se om vi tar en längre tripp till thailand på vintern.

Thailand 08 skrev 2008-01-20 13:18:05 följande:

lillan 31: vad mysigt.Vart bär det av på bröllopsresa?
  • lillan31

kanske ska tillägga att vi gifter oss 7 juni

• Thailand 08

vi brukar vara där ca 4 veckor,det behövs lite längre tid om man ska hinne se allt man vill

• pojomo

vi ska stanna hemma. Festen efter bröllopet ligger 20 meter från vårat hus. Sen blir det ingen bröllopsresa det har vi inte råd med nu. Så det får vi ta nån annan gång:) Jag vill inte åka utan ungarna heller annars hade det ju vart billigt med nån typ av sisten minuten resa. Men kan ju alltid hoppas att man får pengar till en resa av släkten:D

Svar på tråden Bröllopsnatten,hur gör ni?