• Sofia08

28 juni 2008

Hej tjejer!!

Vår tråd är stängd och jag har inte hittat någon ny, så jag drar väl igång den här! Jag har verkligen inte varit aktiv på BT på ett tag, men nu vill jag ju veta hur det går med eran planering!! Hur långt har ni kommit?
    Vi har:
    *Bestämt brudtärna, brudnäbb och bestman
    *Bestämt färgtema: Rosa
    *Bokat lokal
    *Bokat kyrka
    *Bokat DJ
    *Bokat de som ska göra tårtan
    *Köpt min klänning!!!
    *Bokat hår,smink och naglar till mig och brudtärnan.
    *Bokat fotograf
    Jag har beställt provkort i massor till inbjudningar, men det är inget som känts rätt. Funderar på att göra egna trots allt...

Jag vill ha tips på resmål för bröllopsresan! Vi åker direkt efter bröllopet!!

Puh!

• Svar på tråden 28 juni 2008
  • Bellanote

blivande jag med.. lätt.. men jag kör på enkla greje som ikea och limma fast saker istället fick hem korten idag som jag ska göra korten utav.. nu måste jag bara beställa resten så jag kan börja. ska ju trots allt skicka dem om 3 månader och det tar tid att göra dem..

• Sofia08

Jag tänkte ev börja pyssla med inbjudningskorten lite smått nu i helgen. Ska på stan med mamma i morgon. Ska då försöka hinna förbi butiken där jag köpte min klänning och inhandla den jättefina slöjan som jag provade där.

Ja usch vad pengar allt kostar. Skulle också kunna spendera en halv förmögenhet på dekorationer och tillbehör. Men vår budget är ganska tajt som det ser ut nu...så man får prioritera lite. (har redan överskridigt budget med massor av pengar...oups!)

• Bellanote

sofia vi har med en tajt budget och man ser redan nu på alla små grejer att då kommer vi inte att klara den men men man får ju bjuda lite på sig själv. tror vi kommer gå över budgetenm med max fem tusen.

• Sofia08

Oj! Jag tror vi kommer gå över budget med typ 20000 hahah!!

• BlivandeFruJohansson

Budgeten är så tråkig att ha koll på

• Bellanote

jo tack jag vet räknade på vad korten ligger på hittills de jag gör själv och det är 7 kr stycket sen så är det två olika papper jag ska köpa till med så det kanske blir 10-11 kr styck kopierings papper tar jag från jobbet.. eller ja lånar

• BlivandeFruJohansson

En vän ska göra våra inbjudningskort & placeringskort och de blev liite dyrare än ja trott Men dom blir jättefina!!

• Bellanote

slut notan blir 14 kr styck har vare och köpt allt idag så det är inte farligt..

• BlivandeFruJohansson

Tycker de är ett helt ok pris!

• Bellanote

ja om man beställer så kostar de från 17 och uppåt. men göra dem själv så blir de mer personliga med..

Svar på tråden 28 juni 2008