• Sofia08

28 juni 2008

Hej tjejer!!

Vår tråd är stängd och jag har inte hittat någon ny, så jag drar väl igång den här! Jag har verkligen inte varit aktiv på BT på ett tag, men nu vill jag ju veta hur det går med eran planering!! Hur långt har ni kommit?
    Vi har:
    *Bestämt brudtärna, brudnäbb och bestman
    *Bestämt färgtema: Rosa
    *Bokat lokal
    *Bokat kyrka
    *Bokat DJ
    *Bokat de som ska göra tårtan
    *Köpt min klänning!!!
    *Bokat hår,smink och naglar till mig och brudtärnan.
    *Bokat fotograf
    Jag har beställt provkort i massor till inbjudningar, men det är inget som känts rätt. Funderar på att göra egna trots allt...

Jag vill ha tips på resmål för bröllopsresan! Vi åker direkt efter bröllopet!!

Puh!

• Svar på tråden 28 juni 2008
  • AnneiLund

Åhhhhhh
    Vad jag har idétorka när det gäller inbjudningskort....någon som vill öppna upp sitt innersta och dela med sig av sina tipps!!!
    Suck
    Jag blir aldrig färdig i tiiiiiid

Suck!!!

• Sibbis

oj. länge sen ajg var inne på sidan, känner jag. vi har haft lite bröllopspaus efersom vi köpte oss ett hus mitt i alltihopa. nåja.

jag är så impad av er flitiga som gör era inbjudningskort själva. vi kommer att beställa våra, det finns helt enkelt inte tid att göra själva. nån som är klar som vill visa?

• Bellanote

sibbis roligt att få hus ja eller köpa. vi ska flytta i feb och just nu syter jag för att jag inte ska hinna med allt.

pratade med mamma idag el ja det gör jag väll varje dag, men vi ska till lokalen vi har hyrt och gå igenom porslin och ev bords placering och allt så , så man har lite att gå på .

• Sibbis

hehe, ja, man får det ju verkligen inte... hus är tyvärr inte gratis.

roligt att komma till lokalen o prova runt :D

• BlivandeFruJohansson

God Jul på er alla! Hoppas alla hade en mysig och bra julafton! Vi ska nu i veckan skriva ut våra inbjudningar Hr nu köpt patron så de e klart!

• Bellanote

god fortsättning till alla.

köpte papper nu så jag kan börja skriva ut en del av inbjudningarna..

• Sofia08

God fortsättning! Idag har jag skrivit ut inlagorna till inbjudningarna. Måste skära till dem bara. Orkar inte det idag dock. Hoppas julen har varit bra. Nu vill jag att det ska bli Januari så att man kan börja ta tag i det praktiska!! Känner mig laddad nu. Bara 6 månader kvar snart...gaah!!!;-D

• BlivandeFruJohansson

Januari är en sådan månad att man börjar me massa nytt, tex bantning, sluta äta godis, börjar träna, m.m. Men nu har man ju ett mål, ett STORT så då kanske man kan hålla lite av de man har lovat Vi ska me börja ta tag i lite praktiska delar då, nu känns de som man vill ta de lite lugnt efter julen.

• Sofia08

Ja, bantningen ja...Man skulle ju vilja gå ner några kilo. Måste börja jobba på det!! Snart..

• Bellanote

ja vem vill inte det.. ha ha fyller 25 i feb och barnslig som man är så önskar jag mig ett wii.. och då förlorar man kg när man lägger ner själen i tennisen.

Svar på tråden 28 juni 2008