• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • Sister of the Night

var inte för säker. Trådarna stängs ju inte klockan 00.00. på tremånadersdagen heller
    Så det kanske inte är klockslaget utan datumet som gäller.
    Hm, spännande, just när man ska leverera ett superlångt inlägg kanske man helt snopet blir utslängd? :D

• zukigirl

*fniss* Som man har suttit och filat på i 1 timme eller nåt...Najs! Tur att jag inte skriver så långa inlägg!

• Sister of the Night

zukigirl

Just så!!!! *nickar instämmande* :D

• zukigirl

men... tänk om jag blir hippad i morgon!!?? Det går ju inte! Jag måste ju se om BT förändras! Jag får säga till dom i så fall om dom kommer o ska kidnappa mig att jag har faktiskt inte tiiiid!

• Cantaton

zukigirl, haha :) eller så får du se till att ha en BT-spejare. Du får wappa :)

• Sister of the Night

Hahaha, nääää, det är klart att hippan kommer i andra hand en SÅN gång :D :D :D

• Sister of the Night

-Vadå, "planerat hippan i ett halvår"?!?!?!?!

I'm an ADDICT, suckers!

• zukigirl

*ASG* Vilken tur att vi lever i en teknik-värld. Jag kan ju wappa! Så när dom vill att jag ska typ hoppa utför ett stup iklädd kanintofflor och trollkarls-hatt så säger jag bara -just a moment töser! Jag ska bara wappa in på BT en sväng. Återkom om 1 timme är ni snälla!

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september