• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • pudan

Anette73

När du är inloggad med ditt nya nick går du till startsidan. Där väljer du punkt 2 i högerspalten (uppgradera). Lägger du in dina gamla uppgifter där länkas nuvarande nick till ditt gamla och du kommer åt dina favoriter mm och kan använda gamla nicket.

• Anettan73

Hi hi hi!!!

Tack för hjälpen PUDAN!!!!

Tur att folk e hjälpsamma

• Mrs Van Derkamp

Nu när nya BT är här går ni bara och klagar?!Vad är det för jävla larv?Klart det tar tid med allt nytt och tid att vänja sej så är det.Jag har hängt på BT i 5 år så lite ovant är det nog men det går ju att söka sej till i trådarna istället för att starta nya...

• Fru Henax

Tummen upp för det nya BT! Kanoners tycker jag!

• förhoppningsis

Lite ovant men nu när jag väl hittat tillbaka till mitt eget nick och mina favotrådar så känns det klart bättre igen, ska blir spännande att utforska de nya delarna

• Gabbies

Jag tycker att detta e superbra! Ska bara lära mig alla nya grejjer också :)

• jocelyn

Jag tycker det är superdåligt! Inget fungerar!!!

• 080513 2

Det är bra att allting fungerar, men väldigt tråkigt att det nya BT är bara någon ynklig kopia av FL.

Jag hade faktiskt väntat något med lite mer spänning, lite mer snits, inte bara samma gamla FL.

• Jämtlandstaus

jag tycker att det är jättebra gjort, och det är inte alls en "ynklig kopia av FL"

Jag tycker FL är riktigt bra och den har blivit så av många versionsuppdateringar och de har kommit fram till en jättebra sida. inte så konstigt att man använder denna hit. det är ju trots allt en systersida, och varför lägga ner pengar att ta fram en HELT NY sida bara för att några gnäller och vill ha "nåt annat".

• zukigirl

Nu hänger ju inte jag på FL då men är det inte bra att dom är lika? Så man lixom känner igen sig menar jag... Det hade jag tyckt var bra. Jag gillar iaf nya BT. När alla barnsjukdomar som alltid blir när det blir så stor ändring har försvunnit så blir det grejt!

• Roisin Dubh

Snyggt!

Min första fråga är - kommer plusmedlemskap täcka båda sajterna eller måste man beställa plus för var och en?

• Lady o Lufsen

Hej Patrik!

Då jag är synskadad så skulle en annan färg vara till stor hjälp...Nu menar jag exempelvis i "mina favoriter" där ett nytt inlägg bara får en anings nyans mörkare färg. Det skulle vara jättebra om dom blev röda (som dom blir när man markerar...)

Dessutom undrar jag om det inte går att "permanenta" favoriterna så att man själv får välja när man tar bort dom...

Kommer trådarna att få "längre öppettider"? Eller kommer dom att försvinna efter tre månader som förut?

• jocelyn

kan vi få en guide till hur man får tillbaka det man sparat under "brudpar och verktyg" ???

tack.

• Jämtlandstaus
    zukigirl skrev 2007-09-03 16:33:53 följande:
    Nu hänger ju inte jag på FL då men är det inte bra att dom är lika? Så man lixom känner igen sig menar jag... Det hade jag tyckt var bra. Jag gillar iaf nya BT. När alla barnsjukdomar som alltid blir när det blir så stor ändring har försvunnit så blir det grejt!
    Håller med dig! skönt med lite positiva människor också
  • aircondition

Efter lite "plock" för att få tillbaka gamla nicket, så tycker jag det funkar kanon!

• Nataluskan

TYcker också att nya BT är fint men väldigt likt FL men det är väl ok, störande bara att smileysarna inte funkar.
    Men men det kommer väl...

• Pumpkin

Jag gillar att BT har uppdaterats, och jag gillar alla funktioner, men jag tycker inte att vissa designgrejer går så bra ihop, t ex färger osv. Tyvärr tycker jag dessutom att det är lite för likt FL - plottrigt och dant - så jag känner att jag lite tappat lusten att hänga här.

Men det kanske går över i takt med att allt faller på plats, vem vet. Jag är kluven.

• Pumpkin

Och nu kommer någon att fråga vad som är plottrigt, och nej, jag kan inte svara på det. Det bara känns så.

• jocelyn

Jag har fått ordning nu...det känns en smula bättre.

Önskar mig dock fortfarande sekretess på siten (dölj min onlinestatus, visa inte min valda ort osv). Hoppas verkligen verkligen att detta går att införa!

• Patrik - Bröllopstorget

Designen är under rejäl påsyn just nu, dock har det skett lite problem här för oss just nu så designen blir lite försenad.

Smilisarna är på gång..

Integritetssakerna ligger lite mer i PLUS-tjänsten som senare kommer införas. Där kan man t.ex. välja vilka bilder man vill ska vara öppna för alla, och vilka som bara man själv ska kunna se och vilka bilder som bara inloggade ska se, eller bara de vänner man lägger i sin adressbok. Det finns också en blockeringsfunktion där man får möjlighet att blockera specifika användare från sina saker.

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september