• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • Hoffsan

Jag har hela tiden saknat en "sökmontor", alltås att man kan skriva in valfritt ord och så kommer allt upp i forumet som är skrivet om just det man sökt på. Kommer det finnas något sådant hädanefter?

• Pumpkin

Hoffsan: Men det finns ju en sökmotor?

• åsita

Mia.Maria

Jag är med och bettar.

All in på att de INTE startar in en mycket snar framtid.

• filipelin

Då borde man väl kunna använda sig av bildgalleriet ändå, fast vi gifter oss idag? Så kan ju gästerna gå ut och kolla på bilderna från bröllopet eller?

• Hoffsan

Pumpkin: Ahhh nu ser jag. Och jag som hängt här så länge ops

• Limegrön

Hoffsan & Pumpkin - 5 juli 2008
    Jovisst finns det en sökmotor, men jag tycker inte att den fungerar särskilt bra... Ibland får man "ingen träff" när man söker efter något som man VET att man har läst, men tappat bort! Dessutom skulle jag vilja ha en sökmotor på "köp & sälj" så att man t.ex. kan söka på "väska" el. dyl.

Men - kul att det händer något med uppdateringarna av forumet! Efterlängtat, även om jag nu är gift sedan 2 veckor...

• Bruden blå

Nu? menar ni verkligen nu NU? eller är det nu om ett år?
    Sorry men kunnde inte låta bli. ni har jag faktiskt sagt att det kommer när som helst i ett par års tid eller så.
    Spännande att se att/om det händer något nu Nu!
    trevligt, lagom tills man är påväg härifrån.

• Gable

Det är nog september 2008 som avses

Kommer man att få nån inläggsräknare?!

• åsita

Någon annan som går All In på att detta Inte kommer att hända den 1 september?

• vixen not a tramp

Några fler insatser?

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september