• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • zukigirl

Jag satsar på att det blir någon eller några dagar FÖRE 1 september! Detta året!!! (ja,jag är född optimist och tror folk om gott)

• åsita

Zuki

kör du oxå all in på det då eller?

• mooogn

Den här gången tänker jag vara optimist

KUL med en uppdaterad version och jag lääängtar!

• zukigirl

åsita :
    Vad är det som ska in?

• åsita

Zuki

ja du...det är väl upp till var och en att bestämma!

• Fru Adell

...jag tror det när jag ser det...

• vixen not a tramp

Nu börjar det dra ihop sig, fler insatser?

• zukigirl

Nä jag står fast vid mitt! Antingen tidigare eller så vaknar vi nästa lördag och ska surfa in på BT och känner inte igen oss alls!

• vixen not a tramp

Härligt med optimister, det gillar jag!!!

• zukigirl

Jaha ja.... Då ska vi se..*räknar på fingrarna* då är det bara 2 dagar kvar tills det nya BT kommer då! Hur går det för er BT-crew? Håller ni tidschemat?

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september