Jätte jätte svagt streck ???
Är det någon som fått jätte jätte svagt streck på grav.testet, knappt att det syns, eller är det då bara inbillning ???
Är det någon som fått jätte jätte svagt streck på grav.testet, knappt att det syns, eller är det då bara inbillning ???
Vill man bli gravid är det lätt att sitta och stirra sig blind på testet bara för att det kanske kanske kommer ett streck om ett litet tag, samt att man tittar så nära att man ser aningen av en skugga och vill att detta ska vara ett svagt streck. Jag har precis som Teaspoon gjort en del tester och fått negativt och på en del ville jag gärna tro att det fanns ett tunt tunt sträck. Inte för att säga att ditt test är negativt, ser du ett streck är du gravid. Jag skulle föreslå att du håller testet en bit ifrån dig och avgör om du ser ett streck eller inte. "Skuggan" som kan uppkomma på negativa tester ser man knappast om man håller testet på avstånd. Lycka till, och hoppas på positivt!!
Hej igen...jag kände det som du...
Jag såg det knappt själv och visste inte heller om jag inbillade mig eller inte.
Försök hålla dig i ett par da´r så får du snart besked om du gör ett nytt test. Jag tror på bebis!
Tänkte testa idag igen, men håller mig nog någon dag till om inte mensen dyker upp.
Varför ska kroppen krångla så, jag har ju aldrig haft oregelbunden mens ???!!!!..
Hm Suck...
Tänkte bara påpeka att ni som gratulerar Anonym kanske skulle kunna tänka på att vara lite finkänsligare... Det är ju inte säkert att hon tycker att det är så himla kul att kanske vara gravid, även om ni alldeles säkert bara menar väl!
Vi önskar så, att jag är gravid ! Så det är jätte snällt av er att ni har tid med mig och stöttar så just nu, tack !
Det man testar för är ett hormon som moderkaksanlaget producerar. Detta hormon produceras inte av någon annan del av kvinnans kropp.
Ville bara påpeka att det i instruktionerna står klart och tydligt att hur svagt strecket än blir så är det ett positivt streck. Rutan förblir kritvit om man inte är gravid.
Så oavsett om strecket är tjockt som ett järnrör eller tunt som en synål så är det likaväl ett streck.
Fem dagar över tiden är ändå ganska lång tid och det borde ha visat sig vara ett korrekt test om du gjorde helt rätt vill säga!
Du kan ändå se tydligt och klart redan samma dag mensen skulle ha varit om du är gravid eller ej. Jag testade positivt med ett svagt streck en dag INNAN mens.
Men om du tror att du kan ha strulat till det med testet så gör det en gång till. Det är ända chansen att veta säkert.
nyfiken gul, nja jag förstår vad hon menar, det syns vart strecket "borde" vara i rutan så jag håller med, visst kan man inbilla sig ett streck!
Hej anonym!
Jag hade också en svag, svag , svag blå sträck,när mensen var 5 dagar försenad och min man inte ens ville tro att jag var med barn.
Nu är jag i 14.e vecka.
Så lycka till, jag tror nog at du är gravid!
Hej anonym.....
Nu är man nyfiken så att man spricker....hur gick det med andra testet?
Kram