• fakeblond

Problem med förspel...

Jag har ett problem med min pojkvän. Häromkvällen när vi skulle sova så var han liite sugen på sex och jag nästan inte alls men vi började lite ändå för det kan bli bra ändå sen. Nu blev det inte så bra för jag var visst inte så tänd så vi slutade mitt i och blev sura/ledsna. Det var onödigt av mig att göra så när jag inte var så sugen ochså blev det så dumt nu. Någon som känner igen sig.

Det handlar egentligen om en grej att jag känner att han inte orkar ha förspel så länge som jag egentligen behöver. Jag blir stressad om han vill föra in den för snabbt eftersom jag inte hinner bli våt. Tidigare i förhållandet tog vi mer på varandra på andra delar av kroppen och det ledde ju till att jag blev mer på.

Det är något jag måste prata med honom om idag helst för nu är stämningen inte på topp... Frågan är hur jag ska lägga upp det lite fint. Det är ju inte det att jag inte tänder på honom längre men jag önskar att vi gjorde det lite annorlunda. Har försökt visa utan att prata men det verkar inte funka.

• Svar på tråden Problem med förspel...
  • 071023 2

Anton och Brudgum2008

Jag tror hon vill vara bästis med Tobbe Trollkarl.

• Brudgum 2008

*ASG* ja det ligger nog något i det... då kanske han kan trolla bort henne...

• Anton

haha, det är typiskt många tjejer att man antingen blir blockad på msn eller andra communitys om man kommenterar dom och dom inte får sista ordet :P haha.. snacka om att vara konflikträdda eller ta enklaste och första vägen ut. Varför inte prata som vuxna människor?

Tobbe Trollkarl är inte dum. Honom skulle jag vilja ha som pappa. Tänk dig att man bad pappa trolla fram en fin stor tv eller vad som helst :)

• Anton

För att återgå till ämnet så tycker jag att du ska säga precis som du tycker o känner. Vi killar eller iaf jag gillar raka besked o inget krimskrams o annat fippel. Man kan inte sitta o gissa sig till saker o ting.. alla dessa pikar liksom.. :P

• MuffinsTönt

Hej killar!
    Jag undrar en sak. Den där boken,"vägen till orgasm", hur är den? Jag har kollat runt och hittat andra böcker. Vad gör denna bok så bra/speciell? Vill bara kolla så jag inte skaffar fel bok. :D

• Anton

Boken är väldigt populär för både killar och tjejer. Där står massor av tips för det sexuella livet.

• MuffinsTönt

Hur är den jämförelse med "orgasmboken"? Har läst många recensioner om denna bok.

Tack för all hjälp!

• Brudgum 2008

>>> MuffinsTönt

Vägen till orgasm är bra, lättläst och inte speciellt tjock. Bra övningar och ganska rolig att läsa. Man får många AHA upplevelser och den finns överallt.

• MuffinsTönt

Jag har kollat in den boken och andra böcker. Kamasutra boken var väldigt illustrativt. :D
    Känns som man vill ha alla. :?

Den intryck jag fick av "vägen till orgasm" var mkt snack om energi, tai chi och övningar. Är det så?

Svar på tråden Problem med förspel...