• fakeblond

Problem med förspel...

Jag har ett problem med min pojkvän. Häromkvällen när vi skulle sova så var han liite sugen på sex och jag nästan inte alls men vi började lite ändå för det kan bli bra ändå sen. Nu blev det inte så bra för jag var visst inte så tänd så vi slutade mitt i och blev sura/ledsna. Det var onödigt av mig att göra så när jag inte var så sugen ochså blev det så dumt nu. Någon som känner igen sig.

Det handlar egentligen om en grej att jag känner att han inte orkar ha förspel så länge som jag egentligen behöver. Jag blir stressad om han vill föra in den för snabbt eftersom jag inte hinner bli våt. Tidigare i förhållandet tog vi mer på varandra på andra delar av kroppen och det ledde ju till att jag blev mer på.

Det är något jag måste prata med honom om idag helst för nu är stämningen inte på topp... Frågan är hur jag ska lägga upp det lite fint. Det är ju inte det att jag inte tänder på honom längre men jag önskar att vi gjorde det lite annorlunda. Har försökt visa utan att prata men det verkar inte funka.

• Svar på tråden Problem med förspel...
  • Brudgum 2008

>>> Pickolina

Nä jag tror de flesta här har ganska bra koll på sin partners sexualitet.

• pickolina

Brudgum 2008 - Haha.. Det är då inte min slutsats då man hela tiden läser om vilka problem dom har... Om dom hade koll på varandra så skulle dom ju inte ha den här typen av problem.. ;)

Jag håller helt och hållet med "Joleen", vilket är vad jag försökt få fram. För mig är det en så självklart sak liksom och då behöver man aldrig ha den här typen av "problem"...

• Brudgum 2008

>>> Pickolina

Tror inte riktigt ditt resonemang stämmer, anledningen till att det är typ 95 procent tjejer här gör nog sitt till. Det är trots allt väldigt få killar som lyckas hålla sig kvar på BT för att de inte tas på allvar (se dig själv i förra tråden där du ballade ur)

• pickolina

Brudgum 2008 - Jag? Okej.. Vet du vad, jag är leds på dina obefogade otrevligheter och spydigheter. Jag tänker inte sänka mig till din nivå. *poff, borta*

• Brudgum 2008

>>> Pickolina

Men du är ju bara inne på tantsnusktrådarna och hackar på killars inlägg ooch att trådarna inte är intressanta... Ta någon tråd som intresserar dig istället... Måste ju vara mer stimulerande...

• Brudgum 2008

>>>Pickolina

vi som inte går i gymnasiet, vad betyder *poff, borta"*, funkar livet så för dig bara för att det är anonymt på BT?

• Anton

Brudgum 2008, jag håller med mig.. pickolina är inte speciellt gammal och har en del skumma tankar. en besserwisser

• Brudgum 2008

>>> Anton

Eller så är det för att vi är killar och inte är så välkomna alltid på BT... :-

Jag tror att hon är typ 18... Fast de kan ju vara snygga också.

• Anton

Ja, de känns ibland lite som att man inte är välkommen helt klart. 18år låter rimligt. Ingen över 27 skriver *poff, borta*

• Brudgum 2008

Ha Ha Ha, men Pickolina är ingenting mot Jocelyn, det är hon som anmäler inlägg hela tiden om hon inte får sista ordet, se upp för henne...

Svar på tråden Problem med förspel...