• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • 0205

monken

kul idé.. hur dyrt är det då?

• Monken

jag kikade på platina till förlovningsringen, och en av de billigaste ringarna jag tittade på kostade 12000:- , så det blev i vitguld istället. Då fungerar inte namnteckningen i laser tyvärr... Jag var inne i en butik på Biblioteksgatan där de kunde göra så, kommer inte ihåg vilken dock.

• 08brud

Hej alla Stockholmsbrudar!

Här kommer en till

Vår vigsel kommer äga rum 080830.

• Brud-08

hej alla!

Jag har fått ett problem, har tänkt att gifta mig den 31 maj men så ringde kyrkan förra veckan och berättar att då är det Stockholm Maraton , vi har tänkt Engelbrekts kyrkan och sedan lokal på andra sidan vallhallavägen men vallhallavägen är ju avstängd denna dag, tror ni det går att lösa eller ska jag byta datum??

• Fru 2008

Tack för info´n!
    Gifter oss också 31:a maj 2008. Det kan bli vissa transportproblem för oss..

Vilken tid har ni er vigsel? Starten går kl.14 såg jag.

• Brud-08

Vi hade tänkt vigsel klockan två så mitt i all rusning, undrar hur lång tid det tar för alla att komma från starten??

• Godisråttan

Hej alla Stockholmsbrudar 2008!
    Hur går det med planeringen?Jag tycker det står lite still här faktiskt... Hur långt innan ska man skicka inbjudningskorten?Vi gifter oss 3 maj så i slutet av januari?

• 0205

Godisråttan

För oss går det framåt med planeringen, jag är ganska effektiv när jag sätter igång ;) haha

Har också funderat på det där med inbjudningar, men eftersom de ska osa i god tid före så måste de ju ha lite tid på sig också, så vi har kommit fram till samma sak som du, skicka ut dem i mitten av januari something.
    Vi ska gifta oss i slutet av maj.

• Godisråttan

0205
    jo slutet av januari är nog bra eventuellt att man skickar dem 14 februari alla hjärtans dag.Klockrent eller?

• Godisråttan

vad sägs om en bt fika här nästa vecka kanske så man får lite inspiration igen?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008