Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
monken
kul idé.. hur dyrt är det då?
jag kikade på platina till förlovningsringen, och en av de billigaste ringarna jag tittade på kostade 12000:- , så det blev i vitguld istället. Då fungerar inte namnteckningen i laser tyvärr... Jag var inne i en butik på Biblioteksgatan där de kunde göra så, kommer inte ihåg vilken dock.
Hej alla Stockholmsbrudar!
Här kommer en till
Vår vigsel kommer äga rum 080830.
hej alla!
Jag har fått ett problem, har tänkt att gifta mig den 31 maj men så ringde kyrkan förra veckan och berättar att då är det Stockholm Maraton , vi har tänkt Engelbrekts kyrkan och sedan lokal på andra sidan vallhallavägen men vallhallavägen är ju avstängd denna dag, tror ni det går att lösa eller ska jag byta datum??
Tack för info´n!
Gifter oss också 31:a maj 2008. Det kan bli vissa transportproblem för oss..
Vilken tid har ni er vigsel? Starten går kl.14 såg jag.
Vi hade tänkt vigsel klockan två så mitt i all rusning, undrar hur lång tid det tar för alla att komma från starten??
Hej alla Stockholmsbrudar 2008!
Hur går det med planeringen?Jag tycker det står lite still här faktiskt... Hur långt innan ska man skicka inbjudningskorten?Vi gifter oss 3 maj så i slutet av januari?
Godisråttan
För oss går det framåt med planeringen, jag är ganska effektiv när jag sätter igång ;) haha
Har också funderat på det där med inbjudningar, men eftersom de ska osa i god tid före så måste de ju ha lite tid på sig också, så vi har kommit fram till samma sak som du, skicka ut dem i mitten av januari something.
Vi ska gifta oss i slutet av maj.
0205
jo slutet av januari är nog bra eventuellt att man skickar dem 14 februari alla hjärtans dag.Klockrent eller?
vad sägs om en bt fika här nästa vecka kanske så man får lite inspiration igen?