Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Jag är också en Stockholmsbrud 2008...
Vi kommer att gifta oss 24 maj. I bromma kyrka, samma som dig Godisråttan, kul! Jag har inte varit där, bara sett bilder på nätet, superfin....
Här är en till!
här är em till stockholmsbrud, vi gifter oss den 12 juli i tyersö kyrka...
Annso2008
Den är verkligen superfin!Vilken präst ska viga er?(kanske inte fått någon tilldelad ännu)
Så tjejjer berätta mer om eran stora dag.
Vi gifter oss 3maj 2008 i Bromma kyrka och har festen på Ängby Slott
Vår visel är kl 15.00 och vi ska fotograferas efter vigseln(jag ska dock bli fotad innan vigseln själv då jag inte vill min m2b ska se mig innan kyrkan)
Klänning ska jag köpa från Kina tror jag, vill ha en axelbandslös, korsettsnörning på ryggen och släpp men för övrigt enkel. Ska ha tiara och eventuellt slöja men är osäker där. Ring har jag sett ut, fantastisk!
Kul med en 08-tråd, själv är jag ny på BT och gifter mig 24/5-08 i Hedvig Eleonora.
Jag gifter mig ocksa nasta ar i stockholm. Min kusin ska viga oss, men vi har som inget stalle an. Och eftersom att vi inte ar bosatta i svergie har det visat sig vara ganska kampigt att planera..puhhh
Vi gifter oss den 14/6 i Boo kyrka.
Halloj, vi gifter oss den 7/6 och har flera alternativ på gång. Har inte riktigt bestämt något ännu
Vi gifter oss den 24 Maj i Allhelgonakyrkan. Var vi ska ha festen är inte alls klart ännu!