• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Sofia08

Vi gifter oss 28/6 i Grödinge kyrka. Än så länge har vi bokat lokalen, kyrkan och fotografen. Bestämt bestman, tärna och brudnäbb. Färgtemat kommer att gå i rosa och vitt. Annars funderar vi rätt så mycket.Kul att leta inspiration och inte behöva göra några definitiva beslut än.

• Godisråttan

Vad sägs om en BT fika för att dela ideer och tips?

• Froggys

Hej!

Här kommer en till som ska gifta sig i Bromma kyrka! Det blir den 12 juli. Festen kommer vi att ha på Riddersviks gård i Hässelby.

Jag är gärna med på en BT fika! Kul att höra allas ideer!

• Sofia08

Idag har jag bokat Dj. 2900kr för hela kvällen. Tyckte jag var ett kanonpris!!

• Anneleigh

Hellooo

Vi bor oxå i sthlm och gifter oss 1/3 nästa år.

• Godisråttan

Ska ni ha liveband eller DJ?Jag står i valet och kvalet...

• Brud våren 2008

Godisråttan: vi har ett litet bröllop (25 gäster + oss) i en liten lokal som bara rymmer middag och liten dans av brudparet. Kommer ändå ha underhållning i form av en duktig (enligt vår värdinna som anlitat honom tidigare) trubadur.
    Har inte namn och nr då vår kära Värdinna håller i den bokningen men vet mer senare i höst om någon är intresserad!

• Godisråttan

Brud våren 2008
    Tack för tipset!Tror dock att vi är ute efter något lite svängigare att dansa till Vi har inte heller så stor festlokal, är ett slott iofs men ett litet..De kommer ta undan stolar och bord till dansen så det blir mer utrymme.

• Brud våren 2008

Godisråttan: förstår att inte trubadur funkar till er typ av fest! Härligt med slottsbröllop
    Kanske annan läsare med mindre fest/middag får inspiration

• Annso2008

Godisråttan, Brommakyrka känns perfekt! Vi vet inte ännu vilken präst vi får. Vet du eller någon annan hur prästerna är där? Vi ska ha festen på Vaxholm.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008