• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • Saga med Nova

Vi har färgerna vitt i bas, sen lime/ljusgrönt & rosa.Vi har u bestämt mycket då vi hade allt bokat förra året, men fick avboka..

Vi ska gifta oss kyrkligt, med ca 60 gäster. Sen ska vi vara i en lokal med catering.

• Jeenny

Vi ska oxå gifta oss kyrkligt... vi bjuder cirka 60 stycken!! Var ska ni gifta er? Stad? Rosa ska va me, min favvofärg =)
    Saga med Nova: Ja d förstår ja då att du redan har mycke planerat!! Men d e väl skönt?!

• Madeleene

Jeenny: Vi kommer att ha cream, ljusgult och inslag av grönt (mjukare grön). Låter som väldigt fina färger.

• Saga med Nova

Jeenny: ja det är det Men man vill ju att det ska hända nu Jag ska vara hemlig, men det är nära Borås kan jag säga Ni då?

Det svåra är ju att planera festprogrammet så det blir en rolig fest! Så ingen har tråkigt...

• Saga med Nova

Madeleene: jätte fina färger!! Lät mjukt & fint. Vart ska ni gifta er?

• Jeenny

Vi e oxå hemliga =) Men vi ska gifta oss i Skåne =)) Jo ja vill oxå gifta mej NU!! Man längtar ju verkligen nu när man börjat prata om d!!

• Madeleene

Saga med Nova: Tack, vi kommer gifta oss i min m2bs mammas stuga. Så vi kommer gifta oss på en vall. Så vi kommer ha en kyrklig ceremoni fast inte i kyrka utan ute i det fria. Så allt kommer bli mycket enkelt.

• Madeleene

Saga med Nova: Men jag skulle vilja gifta mig i kyrka. Åh är en aning avis på dig.

Hm vart någonstans på ett ungefär finns ni alla?

• Saga med Nova

Madeleene: men varför gör ni inte det? Men det låter jätte fint att gifta sig på en vall!!
    Vi finns nära Borås.. Ni?

• Madeleene

Saga med Nova: För min m2b vill vigas på samma plats som sin mamma och sin syster. Men jag sa så här att får jag min klänning\hår/smink så kan jag gifta mig på en sten om det är så. Så vi kompromissade lite, jag fick hår/klänning\smink och han fick välja vigsel plats. Vi ska ta lite kort i helgen som vi ev. tänker lägga upp. Vi bor i Gävle området. Borås ligger nära Göteborg? *funderar*

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?