• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • Madeleene

Saga med Nova: Jo jag tror jag har sagt det tidigare. Ja det gäller ju bara att ha någon med sig under dagen som kan räcka en banan (läs: champagne) eller två under tiden man sitter hos frissan (jag är hälsopedagog därför säger jag bananer).

Vi måste hitta ett nytt datum om vi vill ha med min m2bs brors fru. Vilket vi verkligen vill ha. Så vi funderar på att flytta bröllopet en vecka framåt och ta den 2 augusti istället.

• Hoffsan

Budgetbrud2008
    Vi har bokat kyrka, festplats. Klänning, skor, slöja, tiara är inköpt
    (klänningen ska dock ändras senare)Håller på att kolla upp make up o hår. Ska på bröllop på lördag och gillar jag hennes sminkning o hår så blir det där jag bokar men det komemr jag inte att göra förrän om ca 1/2 år. Har hittat en fotograf som jag tycker tar helt underbara bilder, dock är priset 1000 kr mer än vad vi budgeterat till hmmm.
    Jag har börjat på mina inbjudningar. Tar lååång tid att göra. Gör nåt kort varje dag.

• SlottsBrud2008

Hoffsan

Skönt att det inte bara är jag som är ute i goood til ;)

Jag håller på och kollar runt på klänning nu... Pratade precis med Princessa och hörde vad min älskade www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=S820 ligger på i pris, hon trodde runt 10-11 tusen. Oxå över budget med vi får se.. är ju kär i den :p

Kronan ska svärmor göra, hon håller på en hel del med silversmide så det blir nog bra!
    Försöker hitta nån bra frisör jag med, lite svårt dock då jag ska göra håret i växjö och jag har iiingen koll alls på frisörer där. Men det ska nog gå att hitta!

Inbjudningarna ja... suck. Tänkte faktiskt göra dom själv men insåg att jag kommer bli tokig och bli tvungen att läggas in på psyk innan jag blir klar. Mitt tålamod är inte det bästa :p
    Så dom köper vi..

Vi har SÅN tur med fotograf.. eller fotografer snarare!
    Jag har fotats en hel del och känner en del fotografer genom det så vi har en kille som fotar oss gratis, plus att m2b´s bestman är fotograf han med och han har nästan tvingat och att lova att han ska få fota han oxå :D Så det är himmla skönt!

• Jeenny

I eftermidda ska vi iväg å kolla lokal =) En bit på vägen, eller? :P

• Saga med Nova

Hoffsan: men vilket datum har ni?

Madeleene: ja det förstår man ju att ni vill ha med henne!

Jeenny: japp Vi ska boka våran imorgon tror jag Vi har haft 2 dop där, så vi vet hur vi ska ställa borden

Jag ska börja med inbjudningarna så fort vi har spikat färgerna.. jag vill ha med rosa sambon vill hellre ha lila... ( lime & vitt med då) HJÄLP!! Vad ska vi ta?!

• Jeenny

Saga med Nova: Vi har vatt å kollat nu å d såg bra ut, vi ska få menyförslag å konstnadsförslag =) Ska ni ha catering eller buffè? Ta rosa så kan vi hjälpas åt :P

• Saga med Nova

Jeenny: japp ska ha det som argument till sambon hi hi
    Vi ska ha catering, men den vi har kollat på är tydligen inte så god mat, så vi får börja om
    Vad har ni tänkt för mat?

• Rheannon

Hej hej!

Jag hänger på i den här tråden.
    Vi förlovade oss för ett tag sedan och planerar nu bröllop.
    Vi gifter oss 2 augusti nästa år.

Än så länge har vi bara bokat lokal och köpt in lite papper så jag kan få leka med inbjudningarna
    Kyrka blir det ingen eftersom att ingen utav oss är kristen.

• Jeenny

Saga med Nova: Vi ska ha 3 rätters, men vad vet vi inte än, väntar på menyförslag :P Min sambo e inte så glad för ljusgrön =(
    Rheannon: Var ska ni gifta er??

• Saga med Nova

Jeenny: aha.. men rosa å vitt?

Rheannon: Grattis Vi har 16 aug.

Jag vill börja med inbjudningskorten!! Ska skriva tackkort för dopet, men inte lika roligt

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?