• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • bridesilly

saga med nova

hehe precis i de banorna jag tänker själv, vart får du tag på allt detta? jag hittar väldigt lite saker ex dukar och dekorationer i grönt

• Saga med Nova

Jeenny: Hmm ja kanske... men då får man vad man vill ha iallafall

Hoffsan: det låter ju bra!
    Hur gör man då lokalen är liten? Det är en stor nackdel att ett band inte får plats..

bridesilly: Löparna ska jag sy av tyg i linne. Smidigt & snyggt. Dekorationer i grönt ska vi inte ha.... men har du kollat Ikea?

• eyolovyn

hej hopp
    jag gifter mig den 11/8 så det är väl här jag hör hemma då.
    är det någon här som har tips på lekar för gästerna på festen??? jag har fått ideétorka.

• bridesilly

saga med nova

är det inte jättedyrt med linnetyg då? nope har inte kollat ikea än

• Hoffsan

Saga med Nova :
    jag vet inte riktigt. Försök o hitta nåt band med 2 personer kanske(tex Favoriterna)och så stuvar man om bord mm när det ska bli dans.

• Hoffsan

eyolovyn:
    Ge det uppdraget till toastmaster/tostmadamen så slipper du bry dig på det.

• Saga med Nova

Evolovyn:japp håller med Hoffsan Slipper du tänka på det!

Bör man ha lekar där brudparet är med? hmm jag e så trist med det men jag vill inte

• Saga med Nova

bridesilly: njaa inte så lite tror jag, man kan ju sy 2 löpare på ett tyg, om du förstår hur jag menar.. Vi har en billig tygaffär här, så jag ska köpa där.

• Saga med Nova

Jag vill berätta för alla!!! Har ni gjort det? Eller ska det vara hemligt ett tag till?

• Jeenny

D ska va HEMLIGT!!! Har/ska berätta för föräldrarna å dom vi ska tillfråga om tärna å bestman!! Dom andra får snällt vänta :P

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?