Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
saga med nova
hehe precis i de banorna jag tänker själv, vart får du tag på allt detta? jag hittar väldigt lite saker ex dukar och dekorationer i grönt
Jeenny: Hmm ja kanske... men då får man vad man vill ha iallafall
Hoffsan: det låter ju bra!
Hur gör man då lokalen är liten? Det är en stor nackdel att ett band inte får plats..
bridesilly: Löparna ska jag sy av tyg i linne. Smidigt & snyggt. Dekorationer i grönt ska vi inte ha.... men har du kollat Ikea?
hej hopp
jag gifter mig den 11/8 så det är väl här jag hör hemma då.
är det någon här som har tips på lekar för gästerna på festen??? jag har fått ideétorka.
saga med nova
är det inte jättedyrt med linnetyg då? nope har inte kollat ikea än
Saga med Nova :
jag vet inte riktigt. Försök o hitta nåt band med 2 personer kanske(tex Favoriterna)och så stuvar man om bord mm när det ska bli dans.
eyolovyn:
Ge det uppdraget till toastmaster/tostmadamen så slipper du bry dig på det.
Evolovyn:japp håller med Hoffsan Slipper du tänka på det!
Bör man ha lekar där brudparet är med? hmm jag e så trist med det men jag vill inte
bridesilly: njaa inte så lite tror jag, man kan ju sy 2 löpare på ett tyg, om du förstår hur jag menar.. Vi har en billig tygaffär här, så jag ska köpa där.
Jag vill berätta för alla!!! Har ni gjort det? Eller ska det vara hemligt ett tag till?
D ska va HEMLIGT!!! Har/ska berätta för föräldrarna å dom vi ska tillfråga om tärna å bestman!! Dom andra får snällt vänta :P