Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Vi funderar på den 16/8. Men har inte bestämt riktigt än.
Har inte kommit så där jättelångt. Kikat runt lite, men inte köpt, bokat eller beställt nånting. Tänkte jag skulle börja med att ringa kyrkan nån dag och kolla om det är ledigt.
Madeleene: Har oxå tänkt 080808, men får se... D e ju en freda lite svårt för folk som jobbar å så. men vi får se. Har inte planerat nåt än!! Du då?
jenko: ja förra året skulle vi boka till juli, då var det aug, men då var det fullt!! Så bra att vara ute i god tid.. Vi ska boka imorgon om dom har öppet på kontoret..
Saga med Nova: Vi har oxå barn!! Den äldste kommer då va 5 år å den yngsta 2 år... Så d e tänkt att dom ska gå in, Pojken ska hålla en kudde me ringen =)
Jeenny: så fint!
Jag sitter just nu med rimmen på gästerna, kommer ta mig ett år ha ha
Vilka färger ska ni ha?
Saga med Nova: OJ så långt har vi absolut inte kommit!! Vilka färger ska ni ha då?
Här är en till som gifter sig i augusti -08. Rättare sagt den 9:onde! Har inte kommit någon vart i planeringen än känns det som... men vi har inte berättat för någon än, när det väl är gjort kan vi nog börja på riktigt!
Saga med Nova: Skoj men samma dag, tror det kommer bli rätt många brudpar den dagen ungefär som 070707. Nej, vi har inga barn, åh så mysigt med brudnäbbar.
Jeenny: Va roligt att ni funderar på samma datum. Ja det är ett roligt datum måste man ju säga. Tror de kan ta ledigt en dag eller så kanske de lägger sen semester. Vi har kommit rätt långt mycket är bestämt men inte bokat ännu eller beställt. Klänningen beställer jag i december månad men jag vet hur den ser ut. Det är bara lämna datum till de flesta som är inblandade hår\smink\tårta etc.
Vi har lite osäkert om datum fast preliminärt är det 080808 då prästen ännu inte visste om hon hade semester eller inte.
Hur ska ni gifta er borgligt eller kyrkligt? Kommer ni vara i kyrka eller annan plast?
Vi kommer vara på en vall med de närmsta ca 30 st.
Madeleene: Vi får se om kyrka å lokal e lediga, sen får vi fundera lite till på datumet :P Har ni bestämt färgtema?