• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anettan73

Prinsessdröm.. Aja du var igång på riktigt du med..
    Jag satt hela dagen framför datorn sen fikade med mellanpågens dagmamma. Sen hem o va mamma. Fast innan dess han jag med Intersport då det var klubbdag för sonens handbollslag. Köpte skor till barnen... Min älsta är 13 år och drar strl 44 i skor Hoppas att dom stannar nu.... Tur att han e ca 1,70 lång med Men han ser ut som ett L....
    Sen e man ju kräsen med skor med. Man vill ju inte att han ska fördärva knä och fötter så det var bara till att punga ut 1000:- 200 var rabatten...

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Prinsessdröm: Åh, jag blir alldeles pirrig när jag tänker på vilken stor dag du har framför dig i helgen! Jag skulle garanterat dö av nervositet innan jag ens kom in på restaurangen

blivande fru larsed: Välkommen hit Vem är du då? *nyfiken*
    Tja, ska du göra en blogg (som larsandangelicaswedding.blogspot.com) så går du in på t ex blogspot.com. Ska du däremot göra en regelrätt hemsida så finns det t ex weddingannouncer.com och gamman.se, så det är bara att välja och vraka och låta inspirationen flöda

Anja: Värst vad duktig du var igår då! Själv jobbade jag, åkte hem, fick middagen serverad, umgicks lite med sambon och svärmor och sen landade jag i sängen kl. 21.30 Men det var sååå skönt att få lägga sig tidigt!

Anettan: Oj, ja, jag förstår att du hoppas att fötterna slutar växa på honom snart, och att du vill köpa ordentliga skor! Det är ju egentligen inget annat än en sorts försäkring för rygg och bäcken

• Anettan73

God morgon Pumpkin...

Nä d ju så... Han har redan dålig rygg men d har han bara undertiden han växer o utväcklas säger läkare. Dom drog honom så hårt med sugklockan så när han växer mycket så får han jätte ont i ryggen o svullnar upp längst med rygg raden. Såg detta första gången när han var 2 år gammal..
    Så allt som har med skor och sportutrustning måste vara av det bästa...

Hur är det med dig idag då???

• Annim

Anettan73; Ja, du det där med ett par vettiga skor för att utöva sport är ingen billig historia. O jag hoppas oxå både för din och din sons skull att han inte växer så mycket mer snart.
    Är du eller hans far riktigt långa? (Bara lite nyfiken)

Här är det jag som är pygme! Jag är endast 167 cm lång. Medans mannnen är 192 cm lång.
    Så vi får väll se hur långa våra killar blir! =)
    De är ju endast 5år,3år och 1.5år än så länge så det är svårt att förutse.

Jag har bokat en tid på VC idag för ett halsprov. Lika bra att få det gjort innan de stänger för helgen. Har så ont i halsen med.. Jag hoppas verkligen att det inte är något. Typ halsfluss lr nåt.
    Visst kan vi ändå gå på restaurang men jag vill ju kunna dela en flaska vin med gubben.
    Vi får se vad de säger!

Kan ni inte uppdatera mig om ni andra om hur ni ligger till i era planer?
    Kul att följa er lite!

Madlin; Du har ju en riktigt STOOOR dag framför dig i helgen. Lycka till!!!!!!!

• Anettan73

Prinsess- Jag är bara 1,60 hans pappa är bara 1,75. Men hans pappas farbrödrar är 2,5 ca. Så det finns på andra sidan. På min sida ska man vara glad man når upp till 1,70

Hhur långt man kommit.... HHHMMMM

Bokat kyrka, Lokal och Hotell... Sen är det stopp...

• Pumpkin

Anettan: Med mig är det bra, bara lite trött och ont i nacken. Men annars är det ju torsdag - dvs snart helg!

Prinsessdröm: Bara 1,67? Det är knappast så bara, det är ju typ medellängden för tjejer
    Själv är jag 1,71 och sambon är ca 1,80 drygt, så mellan oss är det inte särskilt stor skillnad

Planeringen säger du? Tjaaa... Kyrkan är ju bokad, lokalen likaså. Klänningen köpt och ny lokal kontaktad. Gästlistan är typ färdig, tärna, marskalk och toastmadame & toastmaster är utsedda och har tackat ja. Färgtemat är bestämt (rosa, lime och champagne) och budgeten är lagd. Bröllopsresan är klar i huvudet men inte bokad... Tja, det är väl ungefär där vi ligger tror jag?

• Anettan73

Pumpkin--- Du ligger bra till.
    Vi har med tärnor o bestmen o toastmaster färdigt. Som tackat Ja...

• Pumpkin

Anettan: Jo, vi har en del gjort faktiskt. Ändå känns det som att ingenting är gjort

• madlin

Igår fick vi iaf nycklarna till lokalen, så vi stod o strykte dukar och möblerade i ordning. Sen duktade vi nästan klart, det fattas bara pärlor på tråd och murgröna - men murgrönan får vänta tills på Lördagen så den håller sig fräsch. Men det blev så fint, hann fotografera det men glömde såklart kameran där ;)

Bara till att åka dit när man vaknat till liv då, precis vaknat av telefonen. Döden dö!
    Idag blir det att röja sly runt fotografplatser vi änkt oss, bl.a en stig till en gammal kvarn och runt den så man inte trashar klänningen. Jättefint med utsikt över sjön i bakgrunden. Sen blir det att åka o handla det som kan handlas här. Åka med mer saker till lokalen. Blir väl en heldag igen.

Prinsessdröm: hihi jaaa... om jag överlever tills dess ;) Hahaha! Tack så mycket! Va glad jag blir!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7