• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anettan73

Pumpkin- vi ska gifta oss i Limhamnskyrka. Är ursprungligen där ifrån o Limhamnskyrka är "min" kyrka. Ska försöka få prästen som döpte o konfirmerade mig att viga oss. Han har haft hela vår släktsedan tidernas begynnelse. Och han är fortfarande aktiv innom kyrkan fast han är pensionär...

• Anettan73

Opps glömde. Man måste vra medlem på Fl för att komma in på min sida. Snabbt fixat iofs... Var trött på alla gäster

• Pumpkin

drömbrud: Nog för att Indien är billigt, men jag skulle aldrig klara mig på 10-15' kr för två personer i två veckor
    Bungalow-hotellet sägs vara billigt i alla fall, så då får ni det mysigt OCH sparar lite pengar på boendet

Anettan: Aha! Mysigt med en sån "familjepräst"

• Pumpkin

Anettan: Jag är medlem, lägger ett inlägg i din gästbok när jag snokat runt lite

• drömbrud

Oj, varför klarar man sig inte på det?
    Ska vi ta med mera!?

• Pumpkin

drömbrud: Det mesta är väldigt billigt därnere, så som shopping och mat, men (bra) boende är inte gratis oftast. Jag själv är väldigt kinkig med hur jag bor, speciellt på min bröllopsresa, och därför skulle jag inte klara mig på den summan för två personer - för man vill ju shoppa massor också och kanske åka på någon utflykt med guide osv osv.

• drömbrud

Hmm, jag som läst att hotell är billigt

• Pumpkin

drömbrud: Hotell kan vara billigt, det beror naturligtvis på vilken standard man väljer. När vi var därnere bodde vi på ett hotell som kostade 80 USD/natt vilket då var ungefär 800kr/natt. Eftersom det är en 4stjärnigt hotell är det väl ett helt OK pris, men det är ju inte billigt liksom. Men skulle jag åka ner dit så är det den standarden jag vill ha och då kostar det efter det

Sen är det billigare att bo i norra Goa än i södra, rent generellt, eftersom det oftast är högre standard på hotellen i södra än i norra.

• drömbrud

Okej. Men vi tänkte typ första nätterna lite fianre, sedan när vi åker omkring kan man inte liksom begära det.. Vet inte om vi är lika "kräsna" dock som er

• Anettan73

Fråga ang. inbjudningskort... Ska ni göra era själv eller beställa??? Min fantasi är noll men jag önskar att jag hade kunnat göra egna..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7