• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Mrs_B

Ina

Pyssla
    Släkforska
    Göra en scrapbook
    Rama in kort
    Plantera om blommor
    Sortera/städa ????????
    Lära dig ett nytt språk
    Korsord

• Pumpkin

Ina: Göra smycken? Sticka? Virka? Korsord är ju toppen också!

• madlin

Anja74: ja man kan bli galen för mindre :S Men det är så skönt att bara vara nu ikväll o komma igen med nya tag imorgon!

• Pumpkin

Godmorgon flickor! Vad händer idag då?

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon själv :)

Här händer inte mycket! Eller jo egentligen så gör det det. Jag sk måla och klä om en pall, måla en byrå och röja undan, sätta upp ett draperi i hallen, framför ett slags gapp, så att vi kan förvara saker därbakom utan att det ser för jä..ligt ut när mäklaren kommer och ska ta foton SNART (måste få detta gjort nu, så vi kan sälja, suck).

Sedan har jag tvättid mellan 13-16 :( Jobbigt!

Måste hinna packa ner två hyllor och sätta upp den ena i klädkammaren oxå och fylla den igen.

usch hur ska jag hinna. Nu sitter jag ju HÄR!

;)

• Pumpkin

Anja: Ojdå, låter som att du har en del att stå i i alla fall Jag skulle faktiskt gärna byta med dig, har en hel del som ligger ogjort hemma som man aldrig orkar ta sig för på kvällar och helger - när ska det då hinna bli gjort?!

• Anettan73

Hej på er. Suttit i en annan tråd innan där d inte varit någon på 5 dagar och sen skrivs det lite sen dött igen.

I alla fall så ska jag med gifta mig sommaren 2008, Närmre bestämmt den 26 Juli.

Problemet e att jag sitter verkligen fast.
    Kyrka o lokal är bokad. Ringen är vald... Och sen då??? Detta är bra så mycket jobbigare än vad jag trott. Alla tycker att jag är lite väl tidig i planering, men inte jag... Måste ju ha tid på mig då jag har 3 barn med att ta hand om...

Blev långt detta... Så är det när man inte kunnat ventilera av sig

• Pumpkin

Anettan73: Välkommen hit! Berätta gärna lite mer om er om du vill

Ja, det är ju väldigt lugnt i den där andra tråden faktiskt, men här är det sällan en lugn stund

Tja, efter att lokal och kyrka är bokad och så så kan det ju lätt bli lite lugnt i några månader, så även här.

Inte är du ute så himla tidigt, här har vi ju hängt i 1,5 år en del av oss, så du är ju nästan sen - det kan du hälsa dina vänner

• stjärngudinnan

Hej tjejer! Smiter in en sväng på kafferasten..

Å slänger mig raskt in i vicknings diskussionen. Vi ska troligtvis inte ha vickning, utan kommer att ha tre rätters med kaffe och tårta lite senare. Vi skall träffa cateringfirman på lördag och få en offert, ska bli spännande! Sedan har vi bokat rum för hotellnatten. Det enda hotellet som finns i den stan har ingen svit men de bokade det största och nyrenoverade rummet med badkar. Sedan ska de göra det lite mysigt med blommor, frukt, choklad och mousserande. Det får duga..

Madeelende; GRATTIS! Vad roligt! Jag är också väldigt bebeissugen nu. ALLA runt omkring mig är gravida.. ja, i alla fall tre av mina vänner

Anettan 73: Välkommen hit! Du kanske kan börja kika på fotograf och frisör? Sådana saker som snabbt blir uppbokade.

Vad står på tur i er andras planering?

Madlin: Snart dags! Spännande...

Lucy: Det går snabbare att lära sig att svara i telefon med sitt nya namn men handen minns det gamla namnet mycket längre när man ska ska ge en underskrift osv. Skriver fortfarande fel i bland efter 2 månader Ska bli kul att läsa er berättlese!

• Pumpkin

stjärngudinnan: Härligt att ha bokat bröllopsnatten, det vill jag också göra! Måste bara komma fram till var

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7