• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • InaHjärtarAdam

Madeleene:
    grattis!!! :)
    då är vi i samma sits då! ;)
    finns du på familjeliv?

• Madeleene

InaHjärtarAdam: Tack! Fick se vår groda i dag för första gången Japp det gör jag. Men vill hålla mig hemlig. Har du möjlighet att skriva ditt nick så skriver jag till dig.

• InaHjärtarAdam

Madeleene:
    heter alvaereva på familjeliv!
    visst är det en fantastisk känsla att få se sitt lilla barn! :)

• Madeleene

InaHjärtarAdam: mmm en helt underbar känsla. Går inte att beskriva.

• InaHjärtarAdam

Madeleene:
    vilken vecka är du i nu? om du är nyfiken så skriver jag varje vecka i min graviditetskalender, och lägger upp magbilder.

just det, vi pratade igår och vi SKA köpa vigselringen nu till vigseln. är SÅÅ glad :D

• Madeleene

InaHjärtarAdam: Jag är i v. 11+4, så jag är inte så långt gången. Därför kommer jag inte att ha någon bröllopsklänning. Men det kan jag bjuda på.

• Pumpkin

Anja: Haha, det var det roligaste jag hört på länge

Madeleeene: Grattis! Så roligt! Själv är jag supersugen men jag SKA hålla mig till efter bröllopet

• Madeleene

Pumpkin: Tack. Ja, vi var ju på väg att ta reda på varför min mens var så oregelbunden i höstas så jag skulle ju bara ta mig iväg och ta prover och såna saker. Men nu behöver vi inte det. Jag hade inte ens en tanke på att jag kunde vara gravid när jag kräktes på dagarna. Vi har inte tänkt något på att bli gravida nu men så blev det en groda (projektnamn) i magen. Glada blev vi allafall. Lycka till med bebisverkstaden när ni kör igång.

• Mrs_B

Anja
    Vi har skippat efterrätten för vår tårta är väldigt god och mäktig. En del har rynkat på näsan för att vi gjort så men ingen har direkt klagat. Men det är ju ändå vårt beslut. På kvällen sen bjuder vi på kaffe igen och tryffelbitar.

Madeleene
    Grattis!!!!!
    Själv föder jag vårt tredje barn förhoppningsvis den 6 januari 2008. Men vi slår till med att gifta oss nu i september då jag är i 6 månaden. :)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7