• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Vidalila

Anja

jag har lite svårt att rösta på maten, eftersom jag inte äter kött, men tiarorna har jag röstat på redan ;)

• Pumpkin

Anja: Röstat och klart!

• Anja 19 juli 2008

Vidalila

fniss, jag FÖRSTÅR det... :)

Vi kommer ha vegetariska alternativ oxå. Vet bara inte vad. Har inte kollat dem ännu faktiskt. jag är köttoman nämligen. Äter ca halva tallriken full m kött och blir kinkig om jag får en rätt utan kött (klarar inte ens att välja fisk på restaurang för då sitter jag där otillfredsställd oavsett hur gott det varit och måste beställa in en köttbit OXÅ) ;)

Pumpkin

Tackar. Börjar känna mig mer ohc mer säker. Man kan ju smala ner förrätten och varmrätten till två alternativ nu i princip. Antingen nån av skaldjursrätterna t förrätt och sen någon av nötköttsvarianterna t huvudrätt.

Tycker ni det är "snålt" att inte ha efterrätt?? Jag menar, vi har ju massa bröllopstårta!!

Jag vill gärna ha kaffe och tårta direkt på maten, även om det nu INTE är tradition att ha tårtan då så vill jag faktiskt det.

Blir det helt konstigt tycker ni?

• madlin

Anja74: självklart, så lite så! Det lät riktigt gott också :)

• madlin

Anja74: tycker inte det är snålt att inte bjuda på efterrätt, blir ju kaka på kaka om ni ändå ska ha bröllopstårta. Många som gör så som ni tänkt er, så ska även vi ha.

Istället blir det lite choklad och chokladbiskvier till de som vill ha när det blir kaffe efter maten. Sen blir det ju tårta och avec.

• sajberpillan

anja: håller med madlin. Bara man kan få nån liten snaskbit till kaffet så kommer nog alla bli nöjda. Det är ju bättre att äta tårta efter ett tag när alla kanske hunnit smälta lite av maten och orkar lite mer!
    Här har sambon tagit och överraskat mig och mejlat stället vi funderar på och frågat en massa saker som vi undrade när vi hade varit där. Helt på eget initiativ...

• Pumpkin

Anja: Klart ni kan skippa efterrätten! Det skulle nog vi göra också om vi inte hade en speciell efterrätt som betyder nånting för oss

sajber.pillan: Härligt med lite egna initiativ!

• Pumpkin

Här händer det inte mycket

• madlin

Nä... de verkar lugnt här!

Jag sitter o småpillar här hemma, massor av småsaker att göra hela tiden nu känns det som. Ska strax in i duschen och sen ner på stan o jaga lite presenter till tipsrundan, lite ansiktsmaskar och por-stripes så ska vi ha hemma-spa jag o sambon nån kväll här nu *fniss*
    Sen ska vi skynda oss till bageriet innan de stänger och beställa bröd, och sen till frisören där vi kommer vara hela kvällen med sista uppsättningen och sminkningen. Och sambon ska klippas.
    Så ska man hinna färga utväxten och tona hans hår också. Ja dagen lär ju gå i ett ;)

Ha en bra dag allihopa!

• Maggies

madlin: Hur känns det nu? Inte länge kvar!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7