• regndroppen

bröllopsspex?

Jag ska vara toastmadame tillsammans med en kille och jag skulle vilja få tips på roliga spex att göra under middagen.

Någon som har varit med om några?

• Svar på tråden bröllopsspex?
  • Peetra

blivande fru persson:

Åhh ja som trodde du kunde fixa detta med tankeöverföring... hehe
    Jag ber om ursäkt och hoppas du kan skicka dem nu :) Tack tack!
    petracarlsson@hotmail.com

• silvera

Måste bara berätta att jag nog har en lite småsnuskig fantasi...
    Har sett denna rubrik flertalet gånger, och har varje gång läst det som bröllopsSEX...

• zukigirl

silvera :
    hahaha... jag har oxå läst fel några gånger!

• regndroppen

Bröllopssexet tror jag att de får sköta själva, det vill inte jag som är toastmadame planera och lägga mig i...

...eller så kanske man ska göra det för att krydda till det lite för dem

• gunsandroses

Ett jäkligt stort twister ;)

• DaBitch

Blivande fru Persson:
    Jag vill också gärna ha alla rimmen... har du lust att skicka dem till gymgirl@passagen.se

tackar på förhand

• Bebs74

Tack för alla tipsen! Särskilt kul tycker jag det var med det gemensamma talet. Jag kan också tänka mig att det är ännu roligare om det inte är särskilt synkat :)

• Troll-P

Var på ett bröllop där brudens syster gav tips till bruden angående strykning. Brudgummen måste naturligtvis ha ett jobb där han brukar använda skjortor.

Kortfattat så tar ju strykning tid, för att minska tiden så kan man minska mängden tyg man behöver stryka... Låna en kille bland gästerna och be honom ta av kavajen - sedan tar man fram saxen och klipper bort tyget på ryggen, på armarna (lämna en smal remsa så skjortan fortfarande hänger ihop) och delvis på framsidan. När killen tar på kavajen igen ser det ut som att han har en hel skjorta på sig. Som "knorr" ber man någon äldre släkting som varit gift länge att ta av sin kavaj och visar då en sönderklippt skjorta.

Jag fick hjärtat i halsgroppen när tösen plockade fram saxen och började klippa!!! Sedan skrattade jag mig fördärvad när två mogna karlar reser sig upp och avslöjar både håriga ryggar och ölmage inför alla gäster!!

För säkerhets skull: klipp endast i skjortor enligt tidigare överenskommelse..! ;)

• September mys

haha klippa i gästers skjortor, skulle också sätta hjärtat i halsgropen vid en sånt spex..

på pappas 40 års fest "råkade" en gäst tappa paketet i golvet varpå allt krashade, sen räcktes det riktiga paketet fram men då ska man ju ha paket öppning inför alla..

• Ninni75

med risk för att bli tjatig...... vill någon skicka rimmen till mig med!!??

tinis@home.se

Tack på förhand!!

Svar på tråden bröllopsspex?