Vi som ViktVäktar!
Jag har beställt ViktVäktarnas CD-rom nu, så här ska räknas points & gå ner i vikt! Jag har ca 13 månader på mig att gå ner 20 kg. Någon/några som vill följa med mig? Kämpa, peppa, stötta!
Jag har beställt ViktVäktarnas CD-rom nu, så här ska räknas points & gå ner i vikt! Jag har ca 13 månader på mig att gå ner 20 kg. Någon/några som vill följa med mig? Kämpa, peppa, stötta!
Nu har jag oxo beställt en CD-rom. Saga med Nova, funkar den bra?
Jag har varit med i vv tidigare och det har funkat jättebra...tyvärr så slappnade jag av och vips så hade det gått två år och tio kilo plus. Hmm..
Jag har gått ner ca 45 kg med Viktväktarna. Det tog nästan 18 månader och jag håller fortfarande vikten, 6 år senare. Nu när jag ska gifta mig vill jag förstås "trimma" vikten lite genom att gå ner några kilon och kommer att köra 18 points fram till bröllopet om en månad. Under hela viktnedgången så unnade jag mig vin och annat gott på lördagar och gick ändå ner. Det är den absolut bästa metoden för att gå ner i vikt! Lycka till!
Jag har gått ner 33 kg på 10 månader sedan jag gick med i viktväktarna och står brud 21/7
zorrogirl: jag har kollat på den bara, ska börja på måndag Vill du föjas åt?
Becoming mrs F: TACK! Då finns det hopp hihi
Annelie75: WOW!! Bra gjort!!! Hur många points åt du?
Saga med Nova
Jag ska nu äta 20 points/dag. Tränar dessutom några ggr i veckan. Ja, det är udnerbart!
Annelie: få rman fråga hur en dag kan se ut för dig med mat å så?
Annelie75:
När du gick ner 33kg hur mycket tränade du under de 10 månaderna?
Jag har aldrig äst eller så om viktväktarna men så många vänner pratar om det så kanske är ett bra drag =)
Hur fungerar det, vill dock inte gå på träffar... kan man göra det på "distans" =)
Har själv 35kg att gå ner ..
Hejsan! läste eran tråd och jag har en fråga. Är det någon av er som äger en så kallad points calculator?
Jag har grävt fram min men har tappat bort instruktionsboken så jag skulle vilja ha lite hjälp.
Har 5 veckor kvar till bröllop så jag tänkte försöka tappa minst 4 kilo i alla fall. Tänkte köra deras quick start med 18 point/dag.
zica: finns brevkurs & cd-rom. Jag har köpt CD rom, ska börja på måndag. Tycker den verkar bra, där kan man räkna ut osv..
lotta: tyvärr..
Saga med Nova:
Tack, ska nog göra det ...borde inte den finnas att ladda ner också, ska forska lite =)