Vi som ViktVäktar!
Jag har beställt ViktVäktarnas CD-rom nu, så här ska räknas points & gå ner i vikt! Jag har ca 13 månader på mig att gå ner 20 kg. Någon/några som vill följa med mig? Kämpa, peppa, stötta!
Jag har beställt ViktVäktarnas CD-rom nu, så här ska räknas points & gå ner i vikt! Jag har ca 13 månader på mig att gå ner 20 kg. Någon/några som vill följa med mig? Kämpa, peppa, stötta!
saga med nova
Jag följer gärna med, har försökt med pulver men tyvärr inte klarat av att gå på ren kur så nu satsar jag på viktväktarna istället. Jag ska börja med deras powerstart imorgon, jag vill gå ner ca 30kg.
Tanja: skoj!!Jag ska börja så fort jag får Cd:n... Har du gått på VV innan?
Jag har skrivit in mig många gånger och alltid slutat efter några veckor, eftersom jag tyckte att det gick för sakta. Nu spelar det ingen roll om jag bara går ner 0,5kg i veckan för det är bättre än ingenting. Alla mina misslyckade bantnings försök har bara gjort att jag gått upp i vikt. Fördelen med Viktväktarna är att man får äta det man tycker om och man behöver aldrig gå hungig.
Har du någon erfarenhet av VV?
Nej inget alls Men jag SKA klrara detta! Vi har satt ett dautm då vi ska gifta oss, så jag vill vara smal då
Skoj att du skriver så ofta, roligt att man kan följas åt.
Ska du gifta dig?
Kul att du ska gifta dig, då är du säkert extra motiverad. Jag är redan gift, har varit det i 10 år.
Det har gått jätte bra idag, jag har hållit mig till mina poäng och tränat både styrketräning och konditions träning. Den här gången ska jag fixa det. Jag är så trött på att vara överviktig.
Oj, så länge, härligt!
Bra då kan vi peppa varandra om bara CD:n kunde komma..
Hur funkar VV? Vill du skriva en dag vad du har ätit? SÅ man kan få ett hum?
Det här har jag ätit idag
frukost
yoghurt 1p
flingor 1p
te med honung 2p
mellanmål
2 äpplen 0p
lunch
ris 2,5p
vårrulle 3p
majs 1p
mellanmål
fil 1,5p
flingor 1p
middag
bönor 2p
dressing 0,5p
majs 0,5p
knäckebröd 0,5p
smör 1p
sallad 0p
mellanmål
te med mjölk 1,5p
2 nektariner 0p
Totalt blev det 18,5p,egentligen ska jag äta 22 points enligt min längd och vikt men jag ska följa deras power start i 4 veckor och då får man bara äta 18 points om dagen.
Hoppas att det var till någon hjälp.
ja lite Verkar så svårt! Hur mycket en middag är på osv...
Viktväktarna är verkligen det bästa sättet att gå ned i vikt på!
Du får äta vad du vill, det enda du får tänka på är att inte äta så mycket som du vill.lite tråkigt men det ger resultat=)
Jag har använt mig av viktväktarna och jag gick ned ca 10kilo. om man samtidigt börjar träna så kånner man sig mycket mer motiverad.
Så kämpa på tjejer!
Fru Hassel: tack för svar Jag vill så gärna gå ner!
Hur lång tid tog det för dig att gå ner dom 10 kg?