• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • janos

Hilde, vad tråkigt att dom inte är öppnare till lek med alla leksaker

När jag var au-pair, för många år sen, så tog jag hand om två pojkar 1 1/2år och 3år. Den äldre äääälskade att leka med bilar osv. Den yngre ääääälskade att leka kök, vilket vi ofta gjorde, när vi hälsade på kompisar. Hemma fick han nöja sig med pojk leksaker, tyvärr!

• anne på grönkulla

Trist, verkligen... - sånt där gör mig alldeles galen - det räcker ju med att man ska köpa presenter till närstående barn för att man ska slås av det i butiker - men om pedagogisk personal inte förstår bättre så blir jag ledsen...

• janos

Idag är jag helt utslagen. Gick och lade mig på soffan vid kl 13.30-14 och har sovit till kl 16. *puh*

• Fru Cinderella

janos

Jag har också sovigt på eftermiddagen, fast i sängen och mellan 15-16 mysigt

• Fru Cinderella

Mmm... håller med om det där och jag ska försöka gå ut en sväng i kväll *vrålgäsp* Gick upp sex i morse för o jobba och ska jobba kväll i morgon *gäspar igen*

• janos

Godmorgon!

Hoppas att ni har lika vackert väder som vi har idag.

Maken har varit så duktig och tapetserat i barnkammaren (bara bården kvar), och slipat och målat listerna. Just nu står han och målar andra varvet.

Tänk om jag hade samma ork just nu

• mammacatta

Hejsan!
    Va duktig ni varit Janos!

Å Rystall - va roligt! Roligaste biten påbörjad alltså...

*skickar in en korg med bullar*

• Fru Cinderella

Jag är förskyld :(

Svar på tråden Äntligen fredag del 10