• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Hilde

ÄPG Brukar hända mig också.

• janos

*vinkar till alla fredisar via det trådllösa nätverket i K*kkola forsen*

Vilket underbart väder vi har! Hoppas att ni oxå får njuta av det. Imorgon bär det av till Ikea, för att inhandla till pyret. Kram på er!

Trevligt med besök i tråden! *vinkar extra till Joleen*

• Gable

Hilde, vet du att det finns ett kvarter i Västerås som heter just Hilde?!

Lustigt!

Jag bryter snart ihop av denna värme. NÄR TAR HELVETET SLUT????????????? Inte ens om det regnar blir det svalare!!!!

• Gable

Heeej Rystall!!! Va glad jag blir att se dig i tråden igen!!

*har läst ikapp nu*

• Gable

Och gissa vems svårmor som ringde och talade om att hon kommer hit imorgon?!

Maken fick spader och sa till henne att det skulle hon inte alls och varför bjöd hon alltid in sig själv?!

*jag är så stolt över honom*

• Hilde

Gable min mamma bjuder alltid in sig själv Ibland för att hon trott att vi avtalat en tid som hon glömt... ibland bara för sakens skull.

• äntligen på väg

Hej, hej! Trött! *snark*

• anne på grönkulla

Hejhej! Här bjöd mammsen in oss till sig istället o hon bor så man kan bada! Så det har jag gjort... o så drack vi vin på hennes balkong - very nice!
  • äntligen på väg

Hej Allihop
    Maken och jag hade ett samtal häromdagen om huruvida vi kunde skaffa ny katt redan. Fick lite dåligt samvete, för det känns som ett svek mot James, som ju dog för några v sedan, men vi kom fram till att vårt hus är alldeles för tomt utan katt och vi bestämde oss för att katt som inte var lik honom. Vi bestämde dessutom att vi ska ha två bröder, så att de alltid ska ha sällskap, även då vi jobbar. (Kan tillägga att under tiden jag skrivit detta inlägg har jag sett två grannkatter utanför, men det sällskapet bortser vi ifrån )

Så nu har jag suttit och granskat varenda liten kattunge på upp till 20 mils avstånd på Blocket i nåra dar och det är så himla kul. Sååå söta!
    Men jösses vad snabb man måste vara, speciellt när man vill ha två! Vilket ju faktiskt är väldigt bra, för det måste ju betyda att det har blivit färre "oönskade" kattungar.
    Men jag har faktiskt lyckats hitta några som har tre hankattungar kvar nu i em och vi ska åka och titta på dem ikväll Lustigt nog fanns de här ute på landet där nästan bara vi bor Bara några km bort, vi som har letat på 20 mils avstånd!
    Jag är lycklig

Svar på tråden Äntligen fredag del 10