• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • anne på grönkulla

Här plockar jag iordning kassar (3 st) med kläder o husgeråd till stadsmissionen). Borde röja vinden också - går o har ångest för att börja det projektet. Igår sorterade jag gamla foton (från före digitalkamerans tid alltså) o idag måste jag köpa nya album... - anar ni en trend?

Jag har bloggat fö!

• Meddelande borttaget
  • janos

Hoppas att du får det trevligt i helgen, mc!

Vad du är duktig apg! *klappar henne stolt på axeln* Bra jobbat!

• janos

*skrattar gott för mig själv* Mitt inlägg blev just stoppat i ett filter.

Jag ville bara berätta att maken och jag tar husvagnen till K*kk*la forsen. (*=u.....därför blev jag stoppad )

Det blir antagligen sista helgen med husvagnen, då maken är lite nojjig att det ska bli bebis när som helst (fastän det är fyra veckor kvar). Vi tar Ikea på vägen hem och handlar det sista till barnrummet, hoppas jag! Önskar er en trevlig helg.

• Joleen

Åh vad underbart med fredag!

Ikväll ska vi ha tårtkalas (marängtårta, saschertårta och kladdkaksmuffins) för familjen och i morgon åker vi till Skåne, käkar god mat och är borta över natten. Fästmannen fyller 30!

Jippi!

• Hilde

Hejsan Joleen Trevlig Fredag

När jag kom hem idag var huset tomt och makens mobil ligger kvar i hallen hmmm undras om de har rymt

• äntligen på väg

*Kram till Hilde*
    Tungt med begravningar...

• äntligen på väg

Oj... läste två sidor bort och var fortfarande på torsdagen och tänkte att det var konstigt att ingen skrivit på en hel fredag! Men nu såg jag att det var två sidor till... skönt, då behöver jag inte oroa mig för er

(För mycket fredagsvin )

Svar på tråden Äntligen fredag del 10