• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Hilde

Aj låter inte mysigt ÄPG

Ska jag säga som just testade att vaxa bikinilinjen... nu sitter jag här prickig och osexig Fast det funkade faktiskt riktigt bra med hemmakit

OBS! vi talar här om VANLIG bikinivaxning... den där brasilianska varianten verkar lite overkill...

Janos det var ett väldigt fint sovrum du fixat. Speciellt gillade jag sängen. Det är guld värt att kunna sänka sidan. Vi kan det inte på vår och resultatet är onda ryggar vid nattvak.

• anne på grönkulla

Hej Hilde!

Ja, det var jättefint verkligen! Men, en praktiskt fråga från en barnlös - har man inte skötbord i badrummet nära rinnande vatten?

• Hilde

Anne den första tiden kan det vara skönt att ha ett i sovrummet också. Då har man en liten bunke med vatten intill och så kan man byta som vanligt. En del använder våtservetter också, men Zilla har aldrig tålt dem.

• janos

Kul att ni gillar våran barn kammare. Vi är jättenöjda.

Vi har ett väldigt litet badrum. Därför har vi valt att ha skötbordet inne i barn rummet, vägg i vägg med badrummet. Jag har provat att ha ett litet bord i badrummet, där vi kan ha en enkel skötbädd, när det behövs. Vi får väl se om vi tänker rätt eller fel.

• anne på grönkulla

Jag förstår - varje dag lär man sig något nytt! Ja, vi skulle nog inte heller ha plats med ett permanent skötbord i det badrum vi har nu - tur att vi inte har några småttingar på gång!

• mammacatta

Fint rum janos!
    Jag hade faktiskt åxå som krav på sängen att den skulle ha sänkbar sida.
    UNDERBART!!!
    Plus att nu när han kan ta sig ur själv så är det kortare väg till golvet.
    Sen skulle "golvet" gå att höja ända upp. BÄTTRE än sänkbar sida! Man behöver inte ens resa sig upp ur sängen för att nattamma. Bara att sträcka ut armarna för att lyfta. Sen när nappen ska i så når du den. (fast för mig var den en arm in i sängen så wille fick suga på lillfingret)

• janos

Oj oj oj! Ingen som har varit in på heeeeela dagen

Kul att ni tycker om vårat rum

Idag har jag varit och storhandlat och laddat upp i skafferiet bl a. På em har jag varit på sista föräldra gruppen, så nu kan vi bli föräldrar näääär som helst!

• Cybermamman

*en trött mamma vinglar in* inga chips, inga popcorn, inte nåt

Svar på tråden Äntligen fredag del 10