Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Vilken taskmört!! Tvii
söta snälla ni. jag tog upp det vid samtal eftersom jag kände att jag inte skulle bara glömma
lykke07:
Vilken idio!
Vi tycker om dig, glöm inte det!
Ses & hörs i morgon!
*KRAMAR*
Kram kram till er...
Lykke: Ibland är det verkligen bra att säga saker med detsamma än att hålla på och mala... inte bra för en bröllopsstressad brud!
Godkväll i stugan
lykke: Vilken tråkig vän du har just nu. Men tror du att det kanske kan ha något med din möhippa att göra? Att hennes uppgift är att få dig att gå med på det hon vill boka in dig på? Förstår din känsla av att känna sig ledsen. *kramar om massor*
Är det förresten någon som kommer ihåg vad den där bröllopsbutiken heter någonstans vid Stigbergstorget som jag berättade om? En ny butik som öppnade där i våras har jag för mig. För jag har ju glömt att beställa såpbubblor och funderar på ifall hon kan det hemma i sin butik. Så man säkert hinner få dem.
Carma07 - åkte faktiskt förbi den bara nån dag innan bröllopet och blev helt tokig över att jag inte hade sett den inna
Puman: Kommer du ihåg vad den heter eller vilken gata som den ligger på? Vill nämligen försöka leta upp telefonnumret.
Carma07 - Nå, håller på att tänka för fullt och söker även på nätet men inget.
Det ligger som du sa i stigbergstorget men jag kan inte gatan.