Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
hihii... jag skulle velat se Linum sova med utspända händer.
jag drömde möhippdrömmar. jag fick världens möhippa. resa o fantastiskt party på tre olika orter. men jag ville inte, jag satt på hotellrummet o grät. de som var med på möhippan var totalt okända människor. R var med o partade o tyckte jag var så himla tråkigt. jag kan säga att jag vaknade 0345 i morse....
*slurp*
Hur många glassar tycker ni att jag ska ta med?
Puman: En bytta choklad till mig, tack! *me like chocolate*
*ryser* Sitter och lyssnar på vår utgångsmusik! *pirr i magen* Jag längtar!! *suckar*
Tänk att jag hörde den för första gången när jag var 13 år! Visste att jag ville ha den på mitt bröllop redan då... *ler* Ska bli spännande att höra efter vigseln va ni tycker!
Hahaha,,, Jag lovar du ska få choklad
Jag ska kolla vad jag har i frysboxen så får ni välja vilken ni vill ha.. blir det bra?
TezzAmore - Vilken låt är det?
Lustigt att jag inte sett den där "I do"-butiken förut, jag bor ju nästan där...
Jag får åka förbi efter jobbet idag helt enkelt! :)
puman: Snickers, Mars och Sandwich går hem i det här hushållet! Ta med måååånga glassar till oss!
Igår sålde de 1/2-liters Hägen Dazs på Focus... för 10 kr. Då blir man lycklig i hjärta och själ!
Addiz - Du kanske kan hjälpa Tezz då, hon ville ju ha bubblor därifrån tror jag men skulle inte hinna, tror jag?
Hellooooo girls!
Vad ni verkar pigga & glada idag!
Det är jag osså, ser verkligen fram emot att träffa er alla!!!
lykke:
Nu tjatar jag om mailen igen, men var tanken att alla skulle få det?