• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

TezzAmore - Duktigt tjej!!!

Linum - Va roligt

• TezzAmore

Syns imorn möcken!

Carma: Var det den affären du leta efter? *nyfiken*

• Carma07

Tezz: *kramar hårt* Tack så mycket!! Precis den jag letade efter. Nu kan jag ringa och fråga om bubblor.

Linum: Finns det någon bild på ringen? *nyfiken*

• Carma07

Det finns bubblor inne i form av champagneglas. Men det funkar väl lika bra det. Då behöver jag iaf inte gå som på nålar för att de kanske inte hinner komma fram i tid. Vilken lättnad. *phu*

• Linum

Jag får rita upp hur den ser ut, för det finns ingen bild på den än. 0,21 carat är den i alla fall. Så mycket vet jag (kvittot ligger framför mig )

• Carma07

Linum: Då får vi väl hålla oss till tåls ända till oktober.

• Nides

Godmorgon tjejer.

Lykke: verkligen trist det med din vän. Hoppas att det bara är en del av möhippan som carma säger. *stor kram*

Linum: Ser fram emot o se hur din ring ser ut ungefär!! ;)

carma: va bra att du nämnde den butiken.. ska gå dit o kolla... har oxå velat ha såpbubblor.. men har liksom inte orkat beställa.. få gå dit o kolla!

Hoppas att alla får en underbar dag...

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Idag kilade jag till jobbet glad i hågen (för en gångs skull). Solen skiner, det är varmt och jag ska träffa mina favvistjejer ikväll! Så sitter jag här framför datorn och läser om bubblor med champagneglas. Tänker att det låter fint och att man kanske skulle köpt nått sånt, men jag vet inte om jag har tid att åka dit och köpa och jag har ju redan gjort klart alla rispåsar. Så inser jag att antingen köper jag dom nu eller aldrig!! För jag kommer ju inte att hamna i denna situationen igen med planering! Allt jag gör gör jag ju för sista gången! Usch, va det låter definitivt, men jag hoppas ju på att jag bara ska gifta mig en gång juh! Det känns dubbelt på nått sätt... på ett sätt deppigt över att det är sista gången jag pysslar och planerar, men eftersom det är det så får jag ju ta tillvara på det ellerhur? Jag har kännt att allt varit så jobbigt på sistonde men när jag insåg detta så kände jag att jag måste ta tillvara på denna tiden så gott det går!

Snacka om berg och dalbana! Först glad, sedan, ledsen och sedan glad igen!!

F´låt mitt babbel så här tidigt på morgonen...

• Nides

Tezz: jag kände likadann som du.. men eftersom jag först ut av mina vänner så har jag turen att få syssla på med redas bröllopsplaner med. Men det kommer inte att kännas lika pirrigt.

Jag börja känna fjärillar i magen varje gång jag tänker på den stora dagen...
    eller har jag kanske druckit för mycket kaffe.. hahahahahaha

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4